zzz
Aktualno

Oglaševalec leta 2024 je Mastercard Slovenija

Zmagovalec izbora letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2024, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mastercard Slovenija.

Priznanje bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 34. SOF v četrtek, 15. maja 2025 v Portorožu.

Aleš Petejan, direktor marketinga pri podjetju Mastercard Slovenija, je ob prejemu nagrade izpostavil, da v podjetju verjamejo, da mora sodobno komuniciranje preseči zgolj oglaševalske cilje in postati orodje pozitivnih sprememb. »V letu 2024 smo to uresničili s projekti, ki niso bili le kreativni, temveč so se neposredno odzivali na potrebe družbe. Naša vloga ni le v tem, da pripovedujemo zgodbe, ampak da jih soustvarjamo z ljudmi,« je poudaril. Pravi, da je nagrada priznanje in potrditev, da pristop, ki temelji na odgovornosti, vključevanju in trajnosti, resnično deluje. »Je tudi spodbuda, da z enako predanostjo nadaljujemo tam, kjer se stikata tehnologija, finančna inkluzija in družbena odgovornost,« je dodal.

Pobudi Prispevaj kretnjo in SharePlanica izstopata po kreativni zasnovi in družbenem učinku

Pri Slovenski oglaševalski zbornici pravijo, da se je Mastercard Slovenija v letu 2024 izkazal kot zgled celostnega, trajnostnega in družbeno odgovornega komuniciranja, ki uspešno združuje poslovne cilje, tehnološki napredek in odgovornost do družbe kot celote. »Kampanje presegajo pričakovane komunikacijske učinke in dokazujejo, da oglaševanje lahko postane orodje za konkretne pozitivne spremembe v družbi, še posebej, ko se strateška vizija poveže z družbenim utripom in drznostjo, kako preseči ustaljene okvirje,« so utemeljili.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji