m
Aktualno

Oglaševalec leta 2022 je Mercator

Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje Mercator. Priznanje bo podeljeno na 32. SOF-u v četrtek, 15. junija 2023.

Kot utemeljejo pri SOZ, Mercator s kontinuiranim razvojem poslovanja konsistentno gradi moč tržne znamke in tako dolgoročno utrjuje svojo pozicijo na trgu ter pozitivno percepcijo v očeh uporabnikov. S sledenjem trendom in odgovarjanjem na izzive sodobnega časa pa tudi uspešno ohranja aktualnost svoje znamke. V letu 2022 je Mercator še nadgradil svoje komunikacijske aktivnosti. V kampanji s sporočilom »Ko sedemo za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi« je v luči postpandemičnega obdobja povezal protagoniste iz slovenske športne, medijske, kulinarične in kulturne scene. Od povezovanja na simbolični ravni je krenil h konkretnim dejanjem – k povezovanju celotne domače trajnostne verige prehrane v projektu »Vsak vaš nakup šteje« s komunikacijami o konkretnih številkah odkupov največjih količin izdelkov od domačih pridelovalcev, zadrug in proizvajalcev, ki jih na prodajnih policah ponuja svojim uporabnikom. S pravim kreativnim pristopom je še utrdil percepcijo najboljšega ponudnika lokalnih izdelkov. Lokalne skupnosti in osnovne šole po vsej Sloveniji pa je že četrto leto zapored povezal v projektu Mali šef Slovenije.

»V letu 2022 je Mercator prav tako sledil pobudi SOZ o trajnostnem delovanju in povezan z največjima ponudnika zunanjega oglaševanja ustvaril unikatna projekta »Reciklirani plakati« in »Plakati, ki čistijo zrak«, ki kažeta trajnostno smer prihodnjega povezovanja partnerjev v iskanju trajnostnih oglaševalskih rešitev. Trajnostno naravnan je bil tudi projekt za lastno znamko Lumpi z že dobro poznanimi belimi embalažami. Mercator je naredil še korak naprej v promocijskem pristopu in se usmeril v personalizacijo po meri uporabnikov ter okrepil svojo večkanalno prisotnost - v trgovini, na spletu, v aplikaciji, na kartici ter z lastno vsebinsko platformo M soseska,« zapišejo pri SOZ in dodajo, da zgodba uspešne znamke v prihodnjem letu vstopa že v 75. leto delovanja na slovenskem trgu.

Slovenska oglaševalska zbornica stanovsko priznanje za Oglaševalca leta podeljuje že več kot dve desetletji, Mercator pa je tokrat tretjič prejemnik tega naziva.  

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji