aispiration
Aktualno

Odpravimo predsodke, povezane z umetno inteligenco

Umetna inteligenca buri duhove. Ne glede na to, ali imate do nje pozitiven ali odklonilen odnos, je dejstvo, da je tu in prej ko bomo razumeli, kako jo vključiti v svoje delo in poslovanje, bolj učinkoviti bomo.

Vprašanja, kot sta »Naj jo uporabljam ali ne?« in »Mi bo prevzela službo ali olajšala življenje?«, so brezpredmetna. Čas je, da AI implementirate v svoje delo in ga optimizirate. Kako? O tem bo govora na dogodku »AI-spiracija 2024: Kako in kaj z umetno inteligenco v letu 2024«, ki ga pri MM-u organiziramo 20. septembra 2023.

Ker je do takrat še precej časa, področje umetne inteligence pa se spreminja skoraj dnevno, vam programa še ne moremo razkriti, lahko pa vam obljubimo, da bomo predstavili najbolj aktualne trende, orodja umetne inteligence in primere dobre prakse. Hkrati bomo odpravili strahove in predsodke v zvezi z AI.

»V zadnjih nekaj mesecih se vse vrti okrog umetne inteligence. Vsi vemo vse, a nihče ne ve nič. Pri Marketing magazinu smo se zato odločili, da organiziramo prvi dogodek, kjer bomo združili domače in tuje strokovnjake, ki bodo postavili temelje za uporabo umetne inteligence v marketinški panogi v Sloveniji,« je o dogodku še povedal Tadej Premk, direktor izobraževanj pri Marketing magazinu.

 

Do konca meseca »blind bird« cena

Na dogodek se lahko do 31. maja 2023 prijavite po »blind bird« ceni, ki znaša 199,00 EUR + DDV. Tveganja ni, ker imajo vsi naši dogodki MM-garancijo: če niste zadovoljni, vam vrnemo denar.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji