proprnagr3
Aktualno

»Odgovornost komunikatorjev je skrb za razvoj lastne stroke«

Poročali smo že o tem, da so Sabrina Pečelin, Alenka Vidic Praprotnik in Blaž Ferenc slovenski prejemniki nagrad PRO PR Globe Awards, zdaj pa smo besedo prepustili še njim.

»Prejeti prestižno nagrado PRO PR Globe Award je seveda velika čast. V preteklosti so jo prejeli že številni ugledni strokovnjaki in v zadovoljstvo mi je, da sem se jim letos pridružil tudi sam. Čeprav je na nagradi napisano moje ime, pa to ni samo nagrada zame,« pravi Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacij in trajnosti v A1 Slovenija in A1 Srbija. Poudari, da gre predvsem za nagrado za ekipe korporativnih komunikacij in trajnosti v A1 Slovenija in A1 Srbija, prav tako za vse sodelavce in zunanje partnerje, s katerimi sodelujejo. »Brez njih ne bi bilo komunikacijskih projektov, po katerih smo prepoznavni, in trajnostnih aktivnosti, s katerimi si prizadevamo spreminjati svet na bolje,« meni.

»Pravo, trdno zaupanje se gradi skozi leta«

Sabrina Pečelin, vodja odnosov z javnostmi v Porsche Slovenija, nagrado vidi kot priznanje, da delajo dobro. Sicer je po poklicu novinarka, a je že trideset let intenzivno vpeta v delo v odnosih z javnostmi na področju avtomobilizma, do katerega ji je ljubezen privzgojil oče.

»Koncern Volkswagen in naši lastniki, Porsche Holding iz Avstrije, so mi dali priložnost nadaljnjega izobraževanja v stroki in s tem ogromno možnosti za razvoj. Seveda pa za nas, ki prihajamo iz majhnih držav, ni tako lahko najti svoje poti v okviru velike korporacije. Vedno moraš biti zelo dobro obveščen. Položaj odnosov z javnostmi je osrednja točka v podjetju, kjer se stekajo številne niti. Medijska krajina je danes drugačna, zelo raznolika. Digitalizacija je naredila svoje, zato mora biti vse narejeno veliko hitreje. Virov je veliko, nekateri so tudi na družbenih omrežjih in vsebino je treba večkrat preveriti in razvrstiti. Vse je postalo veliko hitreje. Je tudi bolje? Ne vem. Vsekakor moraš to delo imeti rad. Zame to ni samo delo, je način življenja,« pove.

Doda, da je Slovenija dežela tehniške kulture, športa in marljivih ljudi. Z avtomobilskimi znamkami, za katere ugled skrbi, so bili vedno v vrhu tistega, kar se je od njih pričakovalo: »Nismo le avtomobilski trgovec, smo družbeno odgovorno podjetje z visokimi merili. Na to sem zelo ponosna. Najbolj pa cenim, da smo v največjem evropskem avtomobilskem koncernu prepoznani kot dežela z zahtevnimi kupci in strokovnimi avtomobilskimi novinarji. Pravo, trdno zaupanje se gradi skozi leta – znotraj podjetja in navzven. Iskren, zaupanja vreden odnos do ljudi, sodelavcev, vodstva, novinarjev, poslovnih partnerjev je vir obnovljive energije delovnega uspeha. Ponosna sem, da je podjetje Porsche Slovenija uspešno podjetje in ugleden delodajalec. Ta zgodba je trajna in v njej je veliko ljudi, veliko različnih jezikov in veliko ciljev, že izpolnjenih in novih,« sklene z mislijo, da ji veliko pomeni, da je skupaj z razvojem avtomobilskega sveta doživela tudi izjemno pomembne spremembe, pri katerih je tudi področje odnosov z javnostmi igralo pomembno vlogo. »Danes ponujamo najboljše iz vseh svetov in kupcu omogočamo najbolj celovite rešitve mobilnosti. Zato se tudi po 30 letih dela v odnosih z javnostmi še vedno počutim samozavestno.«

»Temelji piarja se niso bistveno spremenili«

Alenka Vidic Praprotnik, izvršna direktorica komunikacijske skupine o28, že poldrugo desetletje deluje v odnosih z javnostmi in pravi, da se v tem času se temelji piarja niso bistveno spremenili. »Se pa s svetlobno hitrostjo spreminja kompleksnost dela, saj se spreminja tudi okolje, v katerem delujemo – od recimo inovacij, ki spreminjajo industrije, novih načinov dela, geopolitičnega dogajanja, ki nenehno meša karte, pa vse do raznovrstnosti in vzponov vedno novih generacij in njihovih pričakovanj od organizacij. In vedno sem verjela, da lahko komunikatorji temu tempu pariramo samo pod pogojem, da skrbimo za razvoj lastne stroke. Še več: to je naša odgovornost,« poudari.

Zato jo je prejem nagrade prijetno presenetil in razveselil, hkrati pa ji predstavlja tudi potrditev, da je njeno vztrajno zasledovanje te misije ustvarilo pečat. »Pri tem imam v mislih predvsem skoraj desetletje dolgo prostovoljno delo v slovenskem stanovskem društvu PRSS, kjer z neverjetno in požrtvovalno ekipo premikamo gore in sodelujemo pri razvoju odnosov z javnostmi v Sloveniji,« dodaja.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji