greyling
Aktualno

Oblikovanje prihodnosti 2023: Kako doseči in vplivati na ciljno skupino

Graylingovo novo poročilo izpostavlja pet ključnih trendov, ki bi jih podjetja morala upoštevati pri doseganju svojih ciljnih skupin, ustvarjanju zmagovalnih digitalnih strategij in komunikacijskih prednosti.

Grayling, vodilno globalno podjetje na področju komunikacij, je predstavilo poročilo z naslovom Oblikovanje prihodnosti v 2023: Kako doseči in vplivati na ciljno skupino, v katerem izpostavlja pet ključnih trendov za tekoče leto. Po besedah Roberta Škunca, direktorja Graylinga za regijo SEE, poročilo nudi dober vpogled v izzive in priložnosti podjetij na področju komunikacij: »Verjamemo, da z razumevanjem in upoštevanjem trendov, ki jih izpostavljamo v poročilu, podjetja ohranjajo svojo konkurenčno prednost.«

Povezovanje s heterogeno ciljno skupino

Poročilo izpostavlja, kako heterogenost in razdvojenost ciljne skupine pomeni dodatne napore pri doseganju in vplivu pri komunikaciji. Pri Graylingu priporočajo uporabo naprednih podatkov za prilagajanje pristopa, ki ustvarja zanimive in lahko deljive vsebine ter ustreza motivaciji in interesom ciljne skupine.

Digitalni »hyperloop«

Ta izraz se nanaša na hitre spremembe v tehnologiji in sami kulturi, zaradi katerih je dolgoročno načrtovanje oteženo. V prihodnje se bodo morala podjetja osredotočati na ideje, s katerimi bi se ljudje povezali, hkrati pa bodo morala biti vse bolj agilna in pripravljena na hitre prilagoditve novim trendom in razpoloženju ciljne skupine.

Nujnost internega komuniciranja

Interno komuniciranje se je po pandemiji zopet uveljavilo kot zelo pomembno. Vodje upravljanja s človeškimi viri se bodo v prihodnje morali več ukvarjati z izzivi prilagajanja širokemu razponu potreb med različnimi generacijami.   

Razvoj digitalne inteligence

Grayling poudarja vse pomembnejšo vlogo umetne inteligence na področju odnosov z javnostmi in komunikacijah, pri tem pa izpostavlja različna orodja, ki jih poganja umetna inteligenca, kot je ChatGPT in slikovne aplikacije, kot je Midjourney. Podjetja morajo čim prej razumeti vlogo novih orodij, ki jih poganja umetna inteligenca, izobraziti zaposlene o njihovi uporabi in se zavedati vseh omejitev, s katerimi se soočajo.

Svet po svetu

Potrošniki se zelo zavedajo aktivnosti podjetij na področju trajnosti in znajo razlikovati med besedami ter dejanji, zato Grayling svetuje podjetjem, naj sledijo načelu »manj besed, več dejanj.«

 

Več o poročilu najdete TU.

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji