nyt
Aktualno

New York Times z oglasi za naročnino prevzel podzemno železnico

Pri časniku New York Times so se odločili za veliko promocijsko akcijo, v kateri so »preobrazili« vlak newyorške podzemne železnice, ki vozi med Times Squareom in glavno železniško postajo Grand Central Station.

Promocija izpostavlja vse od člankov Wirecutterja, v sklopu katerega lahko najdemo priporočila za elektronske izdelke, do spletne igre Wordle, v kateri iščemo pravo besedo s pomočjo drugih. Vsi uporabniki podzemne železnice se bodo lahko v devetdesetsekundnem potovanju med postajama »potopili« v svet časopisa in vseh njegovih ponudb in rubrik. Predstavljeno je vse od novic do avdiovsebin, iger, športa in receptov.

Vsak vagon namreč predstavlja drugo rubriko časopisa. Eden je preoblikovan v garderobo športne ekipe The New York Giants, da se lahko obiskovalci postavijo v vlogo novinarjev, ki poročajo o športu na platformi The Athletic. Spet drugi je podoben kuhinji in predstavlja rubriko z recepti in nasveti za kuhanje.

nyt

Niso pa se omejili samo na vlak, saj oglasom, ki poudarjajo raznolikost vsebin časopisa, niso ušli niti stopnice in stebri na postajah.

Amy Weisenbach, vodja marketinga in podpredsednica podjetja The New York Times, je poudarila, da je New York dom in ključni sestavni del časopisa. »Newyorčani so na naše novinarstvo ponosni, ne vedo pa vedno vsega o nas,« je povedala. S kampanjo želijo Newyorčane presenetiti in jim razkriti svet vsebin, ki se skriva za dobro poznano začetno stranjo časopisa. Želijo jim predstaviti, kako lahko časopis uporabljajo na nov način tudi med vsakodnevno potjo v službo in nazaj.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji