Proglasi
Aktualno

Negotovi Proglasi

V tedniku Mladina so ustvarjalce januarskega Proglasa pozvali, da s svojimi rešitvami opozorijo na stanje sveta in osebne stiske posameznikov v njem. Tema Proglasa je bila »Negotovost«.

V agencijah, kjer so jih zasnovali, smo avtorje prosili za pojasnilo, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev in dobili dva odgovora.

Agencija 101

»Osredotočili smo se na vojna žarišča po svetu, ki so najbolj nasilen razlog za negotovost. Ponazoriti smo želeli občutek grožnje, s katerim se soočajo ljudje po svetu in občutek strahu, ki se širi z vojnim nasiljem tudi na tiste, ki nemočno opazujemo od daleč.«

Vito Sedej, Gašper Potočnik in Matic Strgar, Agencija 101

GOTOF SI

»Tema negotovost je sama priklicala asociacijo na plakate 'GOTOF SI'. Rešitev je bila preprosta, saj je večina Slovencev v kakršnemkoli pogledu negotova. Prst uprt v bralca nagovarja, in opominja na njegovo lastno negotovost.«

Matjaž Vreča, grafični oblikovalec, SOZD

Agencija Zadrga

Agencija Zadrga

Idejološka ordinacija

Idejološka ordinacija

 

Intervju

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

zz
30. 01. 2025

Sašo Palčič, direktor in ustanovitelj digitalne agencije Madwise, o tem, zakaj zmanjšati…

Naši avtorji