Proglasi
Aktualno

Negotovi Proglasi

V tedniku Mladina so ustvarjalce januarskega Proglasa pozvali, da s svojimi rešitvami opozorijo na stanje sveta in osebne stiske posameznikov v njem. Tema Proglasa je bila »Negotovost«.

V agencijah, kjer so jih zasnovali, smo avtorje prosili za pojasnilo, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev in dobili dva odgovora.

Agencija 101

»Osredotočili smo se na vojna žarišča po svetu, ki so najbolj nasilen razlog za negotovost. Ponazoriti smo želeli občutek grožnje, s katerim se soočajo ljudje po svetu in občutek strahu, ki se širi z vojnim nasiljem tudi na tiste, ki nemočno opazujemo od daleč.«

Vito Sedej, Gašper Potočnik in Matic Strgar, Agencija 101

GOTOF SI

»Tema negotovost je sama priklicala asociacijo na plakate 'GOTOF SI'. Rešitev je bila preprosta, saj je večina Slovencev v kakršnemkoli pogledu negotova. Prst uprt v bralca nagovarja, in opominja na njegovo lastno negotovost.«

Matjaž Vreča, grafični oblikovalec, SOZD

Agencija Zadrga

Agencija Zadrga

Idejološka ordinacija

Idejološka ordinacija

 

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji