Proglasi
Aktualno

Negotovi Proglasi

V tedniku Mladina so ustvarjalce januarskega Proglasa pozvali, da s svojimi rešitvami opozorijo na stanje sveta in osebne stiske posameznikov v njem. Tema Proglasa je bila »Negotovost«.

V agencijah, kjer so jih zasnovali, smo avtorje prosili za pojasnilo, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev in dobili dva odgovora.

Agencija 101

»Osredotočili smo se na vojna žarišča po svetu, ki so najbolj nasilen razlog za negotovost. Ponazoriti smo želeli občutek grožnje, s katerim se soočajo ljudje po svetu in občutek strahu, ki se širi z vojnim nasiljem tudi na tiste, ki nemočno opazujemo od daleč.«

Vito Sedej, Gašper Potočnik in Matic Strgar, Agencija 101

GOTOF SI

»Tema negotovost je sama priklicala asociacijo na plakate 'GOTOF SI'. Rešitev je bila preprosta, saj je večina Slovencev v kakršnemkoli pogledu negotova. Prst uprt v bralca nagovarja, in opominja na njegovo lastno negotovost.«

Matjaž Vreča, grafični oblikovalec, SOZD

Agencija Zadrga

Agencija Zadrga

Idejološka ordinacija

Idejološka ordinacija

 

Intervju

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Življenje z znaMMkami
30. 06. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo razumem kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani…

Tinder
27. 06. 2025

Festival Ljubljana je s svojo kampanjo zakorakal v svet digitalnega povezovanja. Jure…

Tinder se je izkazal za zanimivo in relevantno platformo, kjer ljudje iščejo povezave – zakaj ne bi bila ena od njih tudi povezava s kulturo?

Naši avtorji