batasta
Aktualno

»N'č ne bomo stran metal'« ali prve testenine iz sladkega krompirja v Sloveniji

Iz agencije Formitas Creative prihaja še ena vest o sodelovanju v okviru projekta Štartaj Slovenija. Tokrat so oblikovali vizualno identiteto in embalažo za testenine iz sladkega krompirja Batasta.

Gre za eno od svežih podjetniških pobud v novi sezoni projekta, ki je že na voljo v trgovinah Interspar. Za blagovno znamko Batasta stoji podjetniški par Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta ob pridelavi in nato prodaji sladkega krompirja naletela na izziv: kaj storiti s tistimi izdelki, ki zaradi neustrezne velikosti in oblike ne najdejo svojega mesta na prodajnih policah? Izziv sta v skladu z načeli »zero waste« proizvodnje pretvorila v znamko Batasta – prve testenine iz sladkega krompirja, ki so na voljo slovenskim kupcem.

batasta

»Ob snovanju podobe smo želeli v vizualno govorico prenesti trajnost, saj ta predstavlja izredno pomemben del izdelka. Prav tako je zelo pomembno, da gre za domač in lokalen izdelek, kar smo poskušali upodobiti v sami embalaži,« so povedali v Formitas Creative. Kot dodajajo, pomemben element vizualne podobe predstavlja tudi igrivost. »Tako smo za lažjo ponazoritev ustvarili lik – krompirček. Ta na zadnji strani embalaže z zgodbo na igriv način predstavi uporabniku postopek nastanka testenin,« pojasnjujejo.

498

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

nikolova
29. 11. 2022

Na avgustovski konferenci Conventa Crossover, kjer so letos še več poudarka namenili…

»Stalno komuniciranje, da ste naredili korake na poti k trajnosti, bo prispevalo k spreminjanju ustaljenih norm in ljudje bodo sprejeli, da je…

zapancic
28. 11. 2022

V petek so na 38. Slovenskem knjižnem sejmu razglasili knjgo leta. To je postala knjiga…

David Zupančič v knjigi ne skriva, da je zdravniški poklic naporen. Kljub temu pravi, da ne razmišlja o spremembi kariere. »Konec koncev potrebujem…

kristina gregorc
19. 11. 2022

Kristina Gregorc ima pri svojih zgolj 27-ih letih za seboj že zavidljivo karierno pot. A…

»Menim, da leta pravzaprav niso pomembna. Prevečkrat na vse gledamo skozi prizmo let – tako pri mlajših kot starejših – in potem si že na podlagi…

Naši avtorji