»N'č ne bomo stran metal'« ali prve testenine iz sladkega krompirja v Sloveniji
Iz agencije Formitas Creative prihaja še ena vest o sodelovanju v okviru projekta Štartaj Slovenija. Tokrat so oblikovali vizualno identiteto in embalažo za testenine iz sladkega krompirja Batasta.
Gre za eno od svežih podjetniških pobud v novi sezoni projekta, ki je že na voljo v trgovinah Interspar. Za blagovno znamko Batasta stoji podjetniški par Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta ob pridelavi in nato prodaji sladkega krompirja naletela na izziv: kaj storiti s tistimi izdelki, ki zaradi neustrezne velikosti in oblike ne najdejo svojega mesta na prodajnih policah? Izziv sta v skladu z načeli »zero waste« proizvodnje pretvorila v znamko Batasta – prve testenine iz sladkega krompirja, ki so na voljo slovenskim kupcem.
»Ob snovanju podobe smo želeli v vizualno govorico prenesti trajnost, saj ta predstavlja izredno pomemben del izdelka. Prav tako je zelo pomembno, da gre za domač in lokalen izdelek, kar smo poskušali upodobiti v sami embalaži,« so povedali v Formitas Creative. Kot dodajajo, pomemben element vizualne podobe predstavlja tudi igrivost. »Tako smo za lažjo ponazoritev ustvarili lik – krompirček. Ta na zadnji strani embalaže z zgodbo na igriv način predstavi uporabniku postopek nastanka testenin,« pojasnjujejo.