batasta
Aktualno

»N'č ne bomo stran metal'« ali prve testenine iz sladkega krompirja v Sloveniji

Iz agencije Formitas Creative prihaja še ena vest o sodelovanju v okviru projekta Štartaj Slovenija. Tokrat so oblikovali vizualno identiteto in embalažo za testenine iz sladkega krompirja Batasta.

Gre za eno od svežih podjetniških pobud v novi sezoni projekta, ki je že na voljo v trgovinah Interspar. Za blagovno znamko Batasta stoji podjetniški par Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta ob pridelavi in nato prodaji sladkega krompirja naletela na izziv: kaj storiti s tistimi izdelki, ki zaradi neustrezne velikosti in oblike ne najdejo svojega mesta na prodajnih policah? Izziv sta v skladu z načeli »zero waste« proizvodnje pretvorila v znamko Batasta – prve testenine iz sladkega krompirja, ki so na voljo slovenskim kupcem.

batasta

»Ob snovanju podobe smo želeli v vizualno govorico prenesti trajnost, saj ta predstavlja izredno pomemben del izdelka. Prav tako je zelo pomembno, da gre za domač in lokalen izdelek, kar smo poskušali upodobiti v sami embalaži,« so povedali v Formitas Creative. Kot dodajajo, pomemben element vizualne podobe predstavlja tudi igrivost. »Tako smo za lažjo ponazoritev ustvarili lik – krompirček. Ta na zadnji strani embalaže z zgodbo na igriv način predstavi uporabniku postopek nastanka testenin,« pojasnjujejo.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji