batasta
Aktualno

»N'č ne bomo stran metal'« ali prve testenine iz sladkega krompirja v Sloveniji

Iz agencije Formitas Creative prihaja še ena vest o sodelovanju v okviru projekta Štartaj Slovenija. Tokrat so oblikovali vizualno identiteto in embalažo za testenine iz sladkega krompirja Batasta.

Gre za eno od svežih podjetniških pobud v novi sezoni projekta, ki je že na voljo v trgovinah Interspar. Za blagovno znamko Batasta stoji podjetniški par Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta ob pridelavi in nato prodaji sladkega krompirja naletela na izziv: kaj storiti s tistimi izdelki, ki zaradi neustrezne velikosti in oblike ne najdejo svojega mesta na prodajnih policah? Izziv sta v skladu z načeli »zero waste« proizvodnje pretvorila v znamko Batasta – prve testenine iz sladkega krompirja, ki so na voljo slovenskim kupcem.

batasta

»Ob snovanju podobe smo želeli v vizualno govorico prenesti trajnost, saj ta predstavlja izredno pomemben del izdelka. Prav tako je zelo pomembno, da gre za domač in lokalen izdelek, kar smo poskušali upodobiti v sami embalaži,« so povedali v Formitas Creative. Kot dodajajo, pomemben element vizualne podobe predstavlja tudi igrivost. »Tako smo za lažjo ponazoritev ustvarili lik – krompirček. Ta na zadnji strani embalaže z zgodbo na igriv način predstavi uporabniku postopek nastanka testenin,« pojasnjujejo.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji