m
Aktualno

Naložbe v spletne iskalnike še vedno rastejo

Blagovne znamke bodo za oglaševanje na spletnih iskalnikih po ključnih besedah v letu 2024 namenile skoraj 300 milijard evrov, kar je 10 odstotkov več kot lansko leto.

Za celostno digitalno oglaševanje bodo blagovne znamke in podjetja letos namenile skoraj neverjetnih 750 milijard evrov, kar je okoli 50 milijard več kot lani. Kot omenjeno, bo večina tega zneska namenjena oglasom v spletnih iskalnikih, ki ohranjajo status največjega in najdonosnejšega digitalnega segmenta na trgu.

Kljub precejšnji rasti družbenih medijev, vplivnostnega marketinga, maloprodajnih medijev in umetne inteligence se oglaševanje na iskalnih omrežjih (ki obstaja že 20 let) še vedno kaže kot najpomembnejše pri ustvarjanju prihodkov v krajini digitalnega oglaševanja.

Pred petimi leti je skupna poraba za tovrstno oglaševanje po raziskavi Statiste znašala 160 milijard evrov. Leto pozneje je ta številka poskočila na več kot 230 milijard in še naprej naraščala. Leta 2022 je dosegla 250 milijard, lani pa skoraj 280 milijard evrov, kar kaže na desetletje nenehne rasti.

Kar 45 odstotkov naložb prihaja iz ZDA, sledijo Kitajska, Velika Britanija, Japonska in Nemčija.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji