m
Aktualno

Naložbe v spletne iskalnike še vedno rastejo

Blagovne znamke bodo za oglaševanje na spletnih iskalnikih po ključnih besedah v letu 2024 namenile skoraj 300 milijard evrov, kar je 10 odstotkov več kot lansko leto.

Za celostno digitalno oglaševanje bodo blagovne znamke in podjetja letos namenile skoraj neverjetnih 750 milijard evrov, kar je okoli 50 milijard več kot lani. Kot omenjeno, bo večina tega zneska namenjena oglasom v spletnih iskalnikih, ki ohranjajo status največjega in najdonosnejšega digitalnega segmenta na trgu.

Kljub precejšnji rasti družbenih medijev, vplivnostnega marketinga, maloprodajnih medijev in umetne inteligence se oglaševanje na iskalnih omrežjih (ki obstaja že 20 let) še vedno kaže kot najpomembnejše pri ustvarjanju prihodkov v krajini digitalnega oglaševanja.

Pred petimi leti je skupna poraba za tovrstno oglaševanje po raziskavi Statiste znašala 160 milijard evrov. Leto pozneje je ta številka poskočila na več kot 230 milijard in še naprej naraščala. Leta 2022 je dosegla 250 milijard, lani pa skoraj 280 milijard evrov, kar kaže na desetletje nenehne rasti.

Kar 45 odstotkov naložb prihaja iz ZDA, sledijo Kitajska, Velika Britanija, Japonska in Nemčija.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji