fb
Aktualno

Največ oglaševalcev na družbenih omrežjih še vedno najbolj prisega na Facebook

Skoraj 90 odstotkov oglaševalcev za oglaševanje preko družbenih omrežij izbere Facebook, kar 10 odstotkov več kot Instagram in trikrat več kot TikTok.

Čeprav se družbena omrežja neprestano spreminjajo in razvijajo ter na trg vstopajo novi tekmeci, ki se borijo za pozornost gledalcev in oglaševalcev, se na področju oglaševanja nobena platforma ne približa Facebooku. Velikan družbenih omrežij ima 2,9 milijarde aktivnih uporabnikov in tako ostaja najpomembnejša platforma za oglaševalce, ne glede na to, ali želijo doseči druga podjetja ali potrošnike.

Po podatkih platforme OnlyAccounts.io je skoraj 90 odstotkov oglaševalcev za oglaševanje preko družbenih omrežij leta 2023 izbralo Facebook, kar je 10 odstotkov več kot Instagram in trikrat več kot TikTok.

Na drugo mesto se je torej uvrstil Instagram, na katerem oglašuje 80 odstotkov oglaševalcev. Skoraj 65 odstotkov vprašanih podjetij je za oglaševanje izbralo LinkedIn, 54 odstotkov YouTube in 44 odstotkov Twitter. Samo 26 odstotkov vprašanih je za svojo prvo izbiro označilo TikTok.

Anketa je razkrila tudi podatke o tem, kako bodo oglaševalci družbena omrežja uporabljali v naslednjih letih. Okoli 53 odstotkov jih bo okrepilo oglaševanje na Facebooku, medtem ko jih bo 5 odstotkov zmanjšalo proračun za oglaševanje na tej platformi. Okrepilo se bo tudi oglaševanje na YouTubu in Instagramu (66 odstotkov oglaševalcev) in TikToku (43 odstotkov oglaševalcev).

Meta ostaja največja znamka na področju družbenih omrežij, saj znamke vsako leto v Facebook in Instagram vložijo več milijard evrov. Leta 2022 je predstavljala kar 55 odstotkov trga, skoraj štirikrat več kot LinkedIn.

Leta 2022 so znamke v oglaševanje preko družbenih omrežij vložile 184 milijard evrov, ta številka pa naj bi se po ocenah platforme Statista leta 2023 povečala na 190 milijard evrov in do leta 2027 poskočila na 227 milijard evrov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji