
Nagrade PHNX: Organizatorji pozivajo k (brezplačni) prijavi
Francoski oglaševalski portal AdForum je leta 2020 uvedel nagrade PHNX, s katerimi so želeli v času »covid krize« opogumiti in počastiti kreativce, da kot ptič feniks vzniknejo iz pepela. Letos jih bodo podelili že petič.
Philip Paget, »oče« nagrad PHNX in direktor pariške holdinške družbe Maydream (pod okrilje katere sodita tudi oglaševalski portal AdForum in tekmovanje za nagrade Epica), pravi, da so te nagrade v marsičem posebne. Med drugim jih opiše kot ene najbolj dostopnih nagrad – prijave so namreč brezplačne oz. sodelujoči plačajo le, če se njihovo delo uvrsti v ožji izbor. V tem primeru za prijavo odštejejo 199 evrov.
»Poleg velikih imen panoge tako vzpodbujamo tudi sodelovanje mladih talentov in neodvisnih agencij,« pravijo organizatorji in dodajo, da je PHNX edinstven iz še enega razloga: zaradi raznolike žirije kreativcev, v kateri so vodilni v panogi, marketingarji, strategi, novinarji in svetovalci. Rezultat za udeležence so po njihovih besedah tako odlične povratne informacije s strani skupnosti in možnost, da o njih poročajo v medijih.
Nagrade bodo podelili v 26-ih kategorijah znotraj petih tem: film, tisk, strategija in tehnika, digitalno oblikovanje in družbena korist. Prijave so možne do 5. aprila 2024, ožji izbor pa bo objavljen 24. aprila. Zlati, srebrni in bronasti nagrajenci bodo izbrani do 5. maja, ko bo pet velikih žirij glasovalo še o kandidatih za veliko nagrado.