Tjaša
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Verjamem v učinkovito kreativnost«

Kaj je pomembnejše – da oglaševalska akcija prodaja ali da je kreativna? Tudi o tem smo povprašali Tjašo Kolenc Filipčič, direktorico službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorico Zavoda Vse bo v redu. 

Vprašali smo jo tudi, kako sama gleda na razmerje med kreativnostjo in učinkovitostjo. Zanimalo nas je še, ali mora oglaševalska akcija v prvi vrsti prodajati ali pa je bolj pomembno, da je kreativna in zapomnljiva. 

Sama pravi, da verjame v učinkovito kreativnost. Poleg kreativnosti, opaznosti in učinkovitosti pa je tudi pomembno, da je komunikacija konsistentna. Z ohranjanjem konsistentnosti namreč ohranjamo identiteto in arhetip znamke.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji