Tjaša
Aktualno

MM-ova izjava tedna: »Verjamem v učinkovito kreativnost«

Kaj je pomembnejše – da oglaševalska akcija prodaja ali da je kreativna? Tudi o tem smo povprašali Tjašo Kolenc Filipčič, direktorico službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorico Zavoda Vse bo v redu. 

Vprašali smo jo tudi, kako sama gleda na razmerje med kreativnostjo in učinkovitostjo. Zanimalo nas je še, ali mora oglaševalska akcija v prvi vrsti prodajati ali pa je bolj pomembno, da je kreativna in zapomnljiva. 

Sama pravi, da verjame v učinkovito kreativnost. Poleg kreativnosti, opaznosti in učinkovitosti pa je tudi pomembno, da je komunikacija konsistentna. Z ohranjanjem konsistentnosti namreč ohranjamo identiteto in arhetip znamke.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji