h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Otroci Triglava ustvarjajo pokal za tekmovanje Planica 7

Planica že pričakuje najboljše smučarske skakalce sveta, ki bodo konec marca znova poleteli z letalnice bratov Gorišek. Najmlajši navijači pa imajo že drugo leto zapored priložnost, da z njimi poletijo na krilih domišljije. V okviru natečaja Ustvari pokal lahko narišejo podobo pokala za tekmovanje Planica 7 in svojo risbo skupaj s skrbniki, vzgojitelji ali učitelji do 25. februarja oddajo na spletni strani planica.triglav.si. Ob tem bo širša javnost lahko svoje glasove med prejete risbe (po)delila vse do 10. marca. Avtor risbe, ki bo po izboru strokovne komisije zmagala na natečaju, bo pokal tudi osebno podelil zmagovalcu skupnega seštevka najboljših sedmih skokov v Planici.

Planica 7

Dobrodelnost je v Petrolu vrednota, ki jo živijo skupaj s člani Petrol kluba

»Slovenski gozdovi bodo bogatejši za skoraj 20 hektarjev obnovljenega gozda, k čemur je največ pripomogla srčnost članov Petrol kluba,« pravijo v Petrolu, hvaležni vsem podpornikom akcije za obnovo slovenskih gozdov. »Naravne katastrofe v zadnjih letih niso prizanesle našim gozdovom. Žledolom, suša, obsežni požari na Krasu, poplave – vse to je na naravnem bogastvu pustilo posledice, ki jih človek lahko odpravlja le s skrbnim načrtovanjem, strokovnim znanjem in pomočjo pravih partnerjev in prostovoljcev. Tudi v družbi Petrol smo prepoznali, da lahko pomagamo pri odpravi posledic naravnih ujm, zato smo se povezali z Zavodom za gozdove,« pravijo in povejo, da so skupaj s člani Petrol kluba v decembru 2023 in januarju 2024 zbirali Zlate točke za dober namen. Zbrana sredstva so namenili Zavodu za gozdove Slovenije, ki skrbi za obnovo gozdov ter biotsko raznolikost.

Petrol klub

Press Clipping z Informacijsko hiško v Minicity Ljubljana

Minicity Ljubljana je bogatejši za Informacijsko hiško, kjer bodo otroci spoznavali svet medijev in informacij. Kot so povedali v družbi Press Clipping, so projekt zasnovali, da bi otrokom na zabaven in interaktiven način predstavili svet medijev in informacij, ter jih učili o pomenu medijske pismenosti. »Otvoritev predstavlja začetek nove dobe v izobraževanju o medijski pismenosti med najmlajšimi in je del naše zaveze k spodbujanju kritičnega mišljenja in odgovornega deljenja informacij,« pravijo.

Informacijska hiška

Začel se je peti izbor za Naj Digi 2024

Izbor Naj Digi, ki poteka na Siol.net in ga bralci vsako leto spremljajo z vse večjim zanimanjem, bo letos že peti zapored. Tako bodo letos že tradicionalno izbirali najboljši pametni telefon, slušalke, pametno uro in trgovino z digitalnimi pripomočki. Izbor bo potekal v dveh delih. Najprej so dobili priložnost proizvajalci, ki so nominirali svoje izdelke v vsaki kategoriji. V februarju bodo tako bralci Siol.net najprej izbrali najboljših pet in nato v drugem krogu, ki bo marca, izglasovali zmagovalce v posameznih kategorijah.

Naj Digi 2024

Andrej E. Skubic je dobitnik nagrade modra ptica 2024 za najboljši mladinski roman

Zmagovalec osmega natečaja za nagrado modra ptica 2024, ki jo podeljuje Mladinska knjiga, je Andrej E. Skubic z mladinskim romanom Lahko bi umrl na tem kavču z mano. V romanu se ponovno srečamo z junaki serije Trio Golaznikus, ki so zrasli v nadobudne najstnike. Spremljamo jih v času tik pred zaključkom 9. razreda, ko jih preganja občutek, da nič več ne bo več tako, kot je bilo, da nikoli več ne bodo sedeli za istimi klopmi.

Njegovo delo je med štirimi nominiranimi deli izbrala strokovna komisija, kateri so bili v Alenka Veler, Aljoša Harlamov, Irena Matko Lukan, Alenka Kristan in Alenka Kepic Mohar.

 modra ptica

Začel se je LUV fest

V petek je v sklopu LUV festa, ljubljanskega festivala ljubezni, umetnosti in vandranja  na Kongresnem trgu v Ljubljani potekal prižig svetlobnih instalacij s plesnim dogodkom. Pod vodstvom priznanega plesalca in koreografa DISKOlektiva so skupaj z obiskovalci in mimoidočimi prižgali niz petih svetlobnih instalacij s skupnim naslovom Kozmična privlačnost. Posebej za LUV fest jih je oblikoval umetnik Janez Grošelj, ki sicer ustvarja pod okriljem mednarodnega festivala Svetlobna gverila. LUV fest bo trajal do 12. marca 2024.

LUV fest

Veliko pustno rajanje v ALEJI v znamenju Čukov in pestrega dogajanja

Po sobotnem pustovanju s klovnom Jurijem, ki je s cirkuškimi čudeži poskrbel za nasmeh na obrazu najmlajših, vas v nakupovalnem središču ALEJA vabijo, da se jim na pustni torek, 13. februarja, ob 17. uri se pridružite pustovanju na koncertu priljubljenih Čukov in brezplačnih krofih za vse maškare.

ALEJA

Odlična obiskanost spletnega mesta rtvslo.si

Najnovejši podatki raziskave MOSS (Merjenje obiskanosti spletne strani) kažejo, da je spletno mesto rtvslo.si januarja 2024 zabeležilo 706.636 unikatnih obiskovalcev, kar je 80 tisoč oz. skoraj 13 odstotkov več kot v preteklem mesecu in pomeni najvišjo rast na mesečnem nivoju med novičarskimi spletnimi portali. Portal rtvslo.si je število 700.000 unikatnih obiskovalcev zadnjič dosegel pred tremi leti, januarja 2021, v času t. i. drugega vala epidemije koronavirusa.

Na rtvslo.si je bilo v januarju zabeleženih 75 milijonov ogledov vsebin, kar je 12 milijonov oz. 19 odstotkov več kot v mesecu decembru in največ po januarju 2023. Posamezni obiskovalec je na tem spletnem mestu januarja preživel 9.28 minut, kar je največ med novičarskimi spletnimi portali.

Prva epizoda serije Skrito v raju na POP TV z odlično gledanostjo

V ponedeljek se je na POP TV »začelo poletje«, predvajati so namreč začeli serijo Skrito v raju. »Morje, sonce, plaža, simpatije in prve ljubezenske iskrice so poleg odličnega kampovskega vzdušja naplavili še odlično gledanost. Prvo epizodo si je v povprečju ogledalo kar 44 odstotkov gledalk in gledalcev*, ki so se v tistem trenutku preselili v kamp Paradiso. To dokazuje, da smo željni vrhunske domače produkcije,« pravijo na POP TV.

Skrito v raju

*(VIR: AGB Media Nielsen Research, moški in ženske med 18 in 54 let, na dan 5. februar, delež gledalcev tv vsebin v živo in z zamikom na isti dan.)

                                                                                                  

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji