h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Najpomembnejši del komuniciranja je poslušanje

Po uspešnem dogodku v Mariboru so minuli torek knjigo Komunikacijska odličnost predstavili tudi v Ljubljani. Dr. Dejan Verčič, profesor na Fakulteti za družbene vede (FDV), vodja tamkajšnjega Centra za marketing in odnose z javnostmi ter partner in direktor za znanje v družbi Herman & partnerji, je s Tino Cipot, predsednico Slovenskega društva za odnose z javnostmi, govoril o pomembnosti komuniciranja, njegovem razvoju, prihodu umetne inteligence in digitalizaciji. »Najbolj pomemben del komuniciranja je poslušanje. Naloga komunikatorjev je, da poskušamo izobraziti svoje zaposlene in nadrejene o tem, kako pomembno je vhodno komuniciranje. Druga pomembna stvar je gradnja infrastrukture za poslušanje in tretja kultura, ki gre preko komunikatorjev in vodstva,« pripoveduje Verčič.

Dejan Verčič

Juretu Tepini letošnja nagrada za preiskovalno novinarstvo

Jure Tepina, novinar 24UR in 24ur.com ter urednik 24ur.com, je prejel novinarsko priznanje za večplastno in predano pokrivanje vojne v Ukrajini. Mednarodna komisija mu je podelila letošnjo glavno nagrado. Tovrstna priznanja vsako leto podeljujeta Srednjeevropska pobuda (CEI) in Organizacija za medije v Jugozvhodni Evropi (SEEMO). Letos so se osredotočili na preiskovalno novinarstvo v času velikih kriz, s poudarkom na raziskovalnih zgodbah, ki razkrivajo posledice vojne. Nagrada je po desetih let znova v rokah Slovenca, je pa Tepina šele tretji slovenski novinar, ki je bil prepoznan v tovrstnem mednarodnem okviru.

Jure Tepina

Pet slovenskih fotografov prejelo naziv Canonov ambasador

Aljoša Rebolj, Ana Gregorič, Luka Vunduk, Matic Borković in Samo Vidic so postali Canonovi ambasadorji v okviru mednarodnega programa Canon EMEA. Svojo strast in znanje bodo delili na različnih mednarodnih Canonovih dogodkih s kolegi strokovnjaki in navdušenimi amaterskimi ustvarjalci, s svojo strokovnostjo in izkušnjami pa bodo imeli možnost sodelovati tudi pri tehnološkem razvoju znamke.

ambasadorji

Podeljeni nagradi Kristalni Triglav 2023

Društvo turističnih novinarjev Slovenije je Kristalni Triglav 2023 podelilo podjetju VABO Slovenj Gradec, ki upravlja s celoletnim gorskim centrom Kope in je od ustanovitve tudi »motor razvoja« celovite turistične ponudbe v občini Slovenj Gradec. Partnerji Dnevov slovenskega turizma so podelili tudi Kristalni Triglav za osebnost leta, ki ga je prejela Marjana Grčman, predsednica Društva turističnih novinarjev Slovenije in urednica oddaje Na lepše.

Kristalni Triglav 2023

Telekom Slovenije prevzel krovno pokroviteljstvo slovenskih smučarjev

Telekom Slovenije in Smučarska zveza Slovenije sta v četrtek, 16. novembra, pred začetkom tekem FIS svetovnega pokala v smučarskih skokih podpisala pogodbo o sponzorskem sodelovanju, s čimer Telekom Slovenije v novo sezono vstopa kot sponzor celotne smučarske družine. Telekom Slovenije tako prevzema krovno pokroviteljstvo v tem olimpijskem ciklu, katerega vrhunec bodo zimske olimpijske igre v Cortini d'Ampezzo leta 2026.

pokroviteljstvo

HOFER optimizira embalažo

Vsak Slovenec je lani v povprečju v gospodinjstvu zavrgel 65 kilogramov odpadne embalaže, kažejo podatki Statističnega urada Republike Slovenije. Da bi bila količina odpadne embalaže v gospodinjstvih manjša, embalaža pa okolju čim bolj prijazna, jo HOFER optimizira za številne izdelke. V okviru projekta Embalaža na HOFER misiji sodeluje z dobavitelji, strokovnim partnerjem Interzerom, društvom Ekologi brez meja in Komunalnim podjetjem Vrhnika. S spremembami embalaže samo desetih izdelkov na leto prihranijo 26 ton odpadne embalaže.

 embalaža

Žito in Lidl Slovenija predala donacijo Europi Donni

Žito in Lidl Slovenija sta že četrto leto zapored združila moči v roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki so ga zasnovali v Žitu in se je sveže pečen prodajal izključno v Lidlovi pekarni, sta podjetji skupaj podprli Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. S prodanimi hlebčki so tako skupaj zbrali 6.000 evrov za podporo programu ROZA. Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil, ter njihovim bližnjim.

donacija

Dobrodelna Europarkova ekološka tržnica

»Od nekdaj je pomembno, da znamo deliti s tistimi, ki to potrebujejo. Dobrodelnost je namreč univerzalen jezik, ki združuje ljudi in ustvarja mostove med njimi,« pravijo v Europarku. Prav zato bodo na ekološki tržnici, ki bo 22. novembra med 14. in 19. uro, postavili stojnico, na kateri bodo sprejemali vloženo zelenjavo in sadje ter druge izdelke za ozimnico, ki jih bodo nato podarili tistim, ki so v letošnjem letu izgubili pridelke z vrtov in njiv.

tržnica

Otvoritev 39. Slovenskega knjižnega sejma

21. novembra se bodo na Gospodarskem razstavišču odprla vrata letošnjega Slovenskega knjižnega sejma, ki velja za največji in najpomembnejši knjižni dogodek v Sloveniji. Kot pravi Vladimir Kukavica, direktor Zbornice knjižnih založnikov in knjigotržcev, je dogodek tudi največja kulturna prireditev v Sloveniji (saj se bo na njem odvilo 266 dogodkov) in največja knjigarna v Sloveniji. Trajal bo do 26. novembra 2023.

sejem

Čas je za 10. Kurzschluss

Prihajajoči vikend bo v znamenju Kurzschlussa. 24. novembra bodo na oder stopili Adam Beyer, Layton Giordani, Damir Hoffman, Brtinzz in Erik Gross, dan pozneje pa Magnifico in DJ Zeds. Magnifico bo svojih 30 let samostojne kariere obeležil s snemanjem nove plošče. Kot pravi, bo leto 2024 po eni strani retrospektivno, saj pripravlja poseben koncert, po drugi strani pa lahko v začetku marca 2024 pričakujemo njegovo novo ploščo.

Kurzschluss

Foto: Žiga Intihar

Crocs in Masayah širita glas različnih generacij

Pol leta po izdaji albuma Zavedno je raperka Masayah oboževalce navdušila z novim videoposnetkom pesmi Bol dol, ki velja za eno bolj prepevanih pesmi. V videospotu lahko zasledimo tudi dva para obutve Crocs, ki dopolnjujeta slog glasbenice, ki ruši stereotipe ter širi dobro energijo in glas različnih generacij. Masayah namreč ni drzna le v besedilih, ampak tudi v svojih stylingih, ki stopajo izven okvirjev. Prav zato je raperka za snemanje spota izbrala crocse, s katerimi je ustvarila povsem personaliziran par obutve in svetu pokazala svoj edinstven značaj.

Masayah

Foto: Arin Rapuš

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji