j
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Gorenje ponovno uradni partner moškega in ženskega evropskega prvenstva v rokometu

Blagovna znamka gospodinjskih aparatov Gorenje, ki sodi v skupino Hisense Europe, je že več let ponosna pokroviteljica rokometa in z opaznimi oglaševalskimi akcijami združuje predane navijače po Evropi. Svojo močno vpetost v evropski rokomet so zdaj nadgradili še s podporo štirih prvenstev moškega in ženskega rokometa EHF EURO 2024 in 2026. Pri tem so podpisali dolgoročno pogodbo z Infront Sports & Media, ekskluzivnim medijskim in marketinškim partnerjem Evropske rokometne zveze.

mm

Dvorec Zemono postal prva Krug Ambassade v regiji Adriatik

Tomaž Kavčič je z ekipo Dvorca Zemono in Gostilne pri Lojzetu dosegel nov uspeh. Znamenita hiša prestižnih šampanjcev Krug, ki jo v Sloveniji zastopa podjetje Merit HP, je Dvorec Zemono sprejela v Krug Ambassado. Dvorec je tako postal prva in edina lokacija Krug Ambassade v celotni regiji Adriatik, ob tej priložnosti pa je znanega kuharskega mojstra in ekipo preko videopovezave osebno pozdravil tudi Olivier Krug, direktor hiše Krug in predstavnik šeste generacije te legendarne družine.

km

Answear s fotografskim natečajem #Journespiration

Answear objavlja mednarodni fotografski natečaj #Journeyspiration, ki je namenjen predvsem amaterjem. Ti lahko preko Instagrama delijo svoje stvaritve, vsakodnevne navdihe in neverjetne kraje. Podjetje želi s strankami in oboževalci blagovne znamke ustvariti mednarodno galerijo navdihujočih trenutkov in krajev. Glavna nagrada je tridnevno potovanje za dve osebi v Chinque Terre in Portofino. Poslana dela bo ocenila žirija, in sicer Rebeka Dremelj, Katarina Benček in Tara Zupančič.

jm

HR.Weekend, festival za sodobno kadrovsko industrijo

Organizatorji Weekend Media Festivala so združili moči z agencijo Degordian in ustvarili festival HR.Weekend. Dogodek bo med 21. do 24. septembrom potekal v Rovinju in obravnaval teme, kot so stanje na trgu, nenehne spremembe, duševno zdravje, vključevanje tujih delavcev, transformacija in širitev kadrovske službe, upravljanje talentov, generacijske razlike in podobno. Namenjen je vsem kadrovikom, delodajalcem in predstavnikom podjetij ter vsem, ki jih zanima ustvarjanje sodobnih kadrovskih praks.

nn

V Cityparku po novem trgovina Perfecta Dreams

Priznana blagovna znamka postelj in vzmetnic ter kakovostnega asortimaja za zdravo spanje Perfecta Dreams je v prvem nadstropju Cityparka slavnostno odprla svoj prvi salon, v načrtu pa imajo do konca leta odpreti še vsaj en salon v Ljubljani in enega v Mariboru. Na otvoritvenem dogodku je Damir Matijević, generalni direktor podjetja za Hrvaško, Jugovzhodno Evropo in Italije, poudaril pomen blagovne znamke s 30-letno tradicijo: »Perfecta, do pred kratkim prisotna na Hrvaškem s 25 trgovinami in dvema blagovnima znamkama Hespo in Perfecta Dreams, ter v Srbiji s tremi saloni, pri ponudbi postelj, vzmetnic in dodatkov ostaja privlačna za kupce. Zdaj, ko je schengenska meja odprta, je prisotna tudi v Sloveniji, na kar smo zelo ponosni.«

n

Citycenter Celje vabi vse neuveljavljene glasbene skupine k prijavam na Cityband 2023

V Citycentru Celje so že 13. leto zapored razpisali glasbeni natečaj, ki daje priložnost glasbenim navdušencem vseh glasbenih zvrsti. Natečaj je odlična priložnost za obetavne glasbenike za nastop na velikem odru in predstavitev širšemu občinstvu, nanj pa se je skozi leta prijavilo že več kot 160 neuveljavljenih glasbenih skupin. Prijave na natečaj so odprte do 1. junija 2023, natečaj pa bo dobil dva zmagovalca. Prvega bo izbrala strokovna komisija v sestavi Tone Kregar, Rok Drobež in Manca Trampuš in bo prejel dva snemalna dneva v profesionalnem studiu; drugega pa bodo določili poslušalci, ta bo prejel darilni bon v vrednosti 500 evrov. Oba zmagovalca bosta nastopila kot predskupini na velikem koncertu Mi2 z gosti v četrtek, 29. junija 2023.

j

Zaposleni na Petrolu pomagali posaditi 1000 dreves

Družba Petrol je konec marca Zavodu za gozdove Slovenije predala izkupiček akcije »Skupaj rastemo«, in sicer donacijo v vrednosti 20.000 evrov, s katerimi bodo slovenski gozdovi bogatejši za 10.000 novih dreves. Ob predaji donacije so v družbi Petrol obljubili, da bodo zavodu pomagali tudi pri sajenju teh dreves, kar so delno že izpolnili. Skupina zaposlenih je svoje delovno mesto za en dan zamenjala za gozd na Ravniku pri Vipavi in pomagala pri sajenju 1000 sadik smreke.

jm

Branko Čakarmiš ne bo več žirant v oddaji Slovenija ima talent

Po trinajstih letih in osmih sezonah se je Branko Čakarmiš, generalni direktor medijske družbe Pro Plus, poslovil od svojega žirantskega stolčka v oddaji Slovenija ima talent. Čakarmiš je prijavljenim predstavljal strah in trepet, po drugi strani pa je bil zaradi svoje neposrednosti najbolj priljubljen žirant marsikaterega gledalca. V žiriji ga bo zamenjal vrhunski plesalec Andrej Škufca, ki je bil že sodnik v šovih Zvezde plešejo in Znan obraz ima svoj glas. Škufca ob tem z nasmeškom komentira, da je z oddajo Slovenija ima talent dosegel »sveto trojico oddaj«.

m

Spletna oddaja Gremo na sonce: Eva Cimbola in Uroš Bitenc o trajnostnem načinu življenja

Druga sezona spletnih oddaj Gremo na sonce na Siol.net gledalcem ponuja sproščene videoprispevke, ki predstavljajo trajnostno naravnane, tehnološko dovršene rešitve za prehod v nizkoogljično družbo. Voditelj oddaj ostaja lanski protagonist Uroš Bitenc; tokrat bo nastopil v vlogi »izkušenega uporabnika«, skupaj z njim pa bo prednosti tehnoloških rešitev spoznavala njegova prijateljica Eva Cimbola.

j

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji