mlecne pravljice
Aktualno

»Mlečne pravljice« (Futura DDB in Spar) še pred SOF-om nagrajene na festivalu Ad Stars

Futura DDB in Spar Slovenija sta za družbeno odgovorno akcijo, ki promovira bralno kulturo, prejela kristalno nagrado Ad Stars. Ad Stars je največji oglaševalski dogodek v Aziji. Za Futuro DDB je to že druga zaporedna nagrada na tem festivalu.

Oglaševalska akcija je prejela kristalno nagrado v kategoriji družbeno koristnih in ozaveščevalnih akcij. Projekt, ki je Slovencem približal branje literature skozi dnevne navade, se je začel na Sparovih družbenih omrežjih, kjer je Boštjan Gorenc – Pižama uporabnike vpletel v ustvarjanje dveh pravljic. Ti sta nato končali v obliki »mlečnih knjig«, natisnjeni na embalaži Sparovega trajnega mleka. Akcijo je zaokrožila donacija slovenskim šolskim knjižnicam, ki bo osnovnošolcem zunaj urbanih središč Slovenije pomagala, da posežejo po sveži literaturi.

Poleg besed potrebujemo tudi dejanja 

»Bralna kultura potrebuje spodbudo. Poleg besed pa potrebujemo tudi dejanja. Ponosni smo, da so tudi na velikem mednarodnem festivalu z izjemno konkurenco opazili in nagradili Sparovo oglaševalsko akcijo. To razumemo kot priznanje, da delamo dobro,« pravi Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija. Kreativni direktor agencije Futura DDB Robert Bohinec dodaja, da lahko s ščepcem inovativnosti slovenska pisana beseda pride zelo daleč. »Veseli me, da je mednarodna žirija prepoznala vrednost, izvirnost in učinkovitost naših mlečnih knjig. To je svetovni kompliment celotni ekipi in še posebej naročniku, ker je bil pripravljen iti korak dlje ter podpreti bralno kulturo s konkretnimi dejanji,« sklene.

Na Futuri DDB verjamejo, da je ena od osnovnih nalog tržnega komuniciranja vračanje širši lokalni skupnosti ter izboljševanje družbe in njenih navad. Sicer pa so kot edini Slovenci že drugo leto zapored prejeli kristalno nagrado na istoimenskem festivalu, lansko leto za oblikovanje platnic knjige JB Restavracija.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji