ilić
Aktualno

Mirko Ilić za bralce MM predstavil knjigo »Milton Glaser, POP«

Po več kot dveh letih raziskovanja in zbiranja Miltonovega dela je knjiga, posvečena enemu od največjih grafičnih oblikovalcev, končno tu, je v ekskluzivnem intervju za MM povedal Mirko Ilić.

Mirko Ilić je mednarodno uveljavljeni grafični oblikovalec in ilustrator bosanskih korenin, ki že več desetletij živi in ustvarja v New Yorku. Kako sta se spoznala dva tako pomembna vizualna umetnika, kakšen odnos sta imela in zakaj je pravzaprav nastala publikacija »Milton Glaser, POP«, nam je Ilić zaupal v intervjuju preko videoklica.

Ali lahko za začetek povzamete ključne informacije o novi knjigi?

Knjigo »Milton Glaser, POP« sem napisal v soavtorstvu z Beth Kleber in Stevenom Hellerjem. Vsebuje več kot 1100 vizualnih elementov, ki pokrivajo Miltonovo delo od njegovega 12. leta starosti (1942) in vse do leta 1975, ko je ustvaril svoje najbolj znano delo, enega od najbolj znanih logotipov na svetu – I <3 NY. Knjigo je izdala založba The Monacelli Press. Obdajajo jo trde platnice, ima 288 strani, na prodajne police knjigarn pa pride 29. marca 2023.

Ali lahko za tiste, ki ga ne poznajo, opišete Miltona Glaserja?

Milton Glaser je najbolj znan po svojem logotipu I <3 NY, ki je poleg »smeškota« eden od najbolj znanih in uporabljenih logotipov na svetu. Glaser je z logotipom altruistično pomagal državi New York, ko je bila v recesiji, da spodbudi turiste k obisku. S tem delom se ji poklonil in ji za svoje delo seveda ni računal. Logotip še danes prinaša državi NY nekje med 20 in 40 milijonov dolarjev letno.

Njegovo prav tako zelo znano delo je plakat glasbenika Boba Dylana iz leta 1966, kateremu je v lase vnesel več barv. Veliko ljudi pozna njegova dela, a le malokdo ve, da je njihov avtor prav Milton. Bil je izredno ljubeč človek, ki je rad pomagal ljudem in okolici. Žal mi je, da je med pandemijo umrl sam in žalosten.

Kako sta se spoznala?

Glaser je bil eden od prvih ljudi, ki sem jih spoznal v New Yorku, ko sem se preselil sem. Po dolgem pogovoru o mojem delu mi je rekel: »Kako boš delal tu? Kje boš delal? Daj, pridi k nam v studio, imamo eno prosto mizo. Lahko prideš delat k nam.« Sledila je ...

oj

Več informacij, ki jih je Mirko Ilić ekskluzivno razkril za bralce MM, si preberite v prihajajoči številki Marketing magazina #501, ki izide konec februarja 2023.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji