z
Aktualno

Meta intenzivno vlaga v razvoj tehnologij

Serijo prispevkov ob 20. obletnici delovanja Facebooka končujemo z mnenjem predstavnikov Telekoma Slovenija in Agencije Pakt.

Platforme postajajo vse bolj kompleksne

Vid Pavlica, vodja digitalnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, uvodoma razloži, da v podjetju skrbijo za celovito pojavnost v digitalnem okolju, vključno s platformo Meta. »Meta je za nas pomembna tako z vidika organskega kot plačljivega dosega oziroma nagovarjanja uporabnikov. Telekom Slovenije ima trenutno na Meti eno od največjih skupnosti v Sloveniji; imamo nadpovprečen doseg sledilcev.« Na platformi Meta so stalno aktivni z večjimi ali manjšimi oglaševalskimi in ožje ciljno usmerjenimi organskimi kampanjami. Kljub temu, da imajo dobre rezultate, po po njihovem mnenju ključnega pomena optimizacija, saj se platforme zaradi vedno več oglaševalskih iniciativ tudi oddaljujejo od želenega dosega organskega prometa.

»V prihodnje pričakujemo več vpogledov v podatke oglaševanja in pametnejše prilagajanje formatov oglasov za še bolj ciljan nagovor uporabnikov. Morda je prihodnost oglaševanja tudi v metavesolju, čeprav je do tja še nekaj poti, da bo postala resničnost. Kljub temu vidimo to tehnologijo kot ekstenzijo Facebookove oglaševalske platforme.« Kot predstavnik ponudnika telekomunikacijih storitev je še poudaril: »Vse platforme, njihove vsebine in storitve so vse bolj kompleksne, zato je za uporabnike ključno, da imajo na voljo zanesljivo, odzivno in hitro mobilno omrežje, kar v Telekomu Slovenije zagotavljamo z najsodobnejšo mobilno tehnologijo 5G, ki jo stalno nadgrajujemo in s katero pokrivamo že več kot 60 odstotkov prebivalstva.«

Facebook je najvplivnejši, a rast Instagrama, Googla in YouTuba je očitna

Tudi Maja Šter, vodja digitalnih komunikacij v Agenciji Pakt, pove, da obravnavajo Facebook z visoko stopnjo predanosti in jo učinkovito uporabljajo za potrebe vseh njihovih strank. »Na tej platformi izvajamo oglaševalske kampanje velikega obsega, promoviramo prodajo izdelkov in vse bolj objavljamo tudi zaposlitvene oglase. Vendar pa smo v preteklem letu znaten del naše pozornosti in marketinškega proračuna preusmerili na druge platforme, kot so Instagram, Google in YouTube, kjer trenutno opažamo višjo donosnost naših oglaševalskih vložkov.«

Šterova razloži, da se kljub zunanjemu vtisu (ne)aktivnosti Facebook še vedno uvršča med najvplivnejše platforme v digitalnem oglaševalskem prostoru, predvsem zaradi obsežne uporabniške baze in naprednih možnosti ciljanja. »Poleg tega pa Meta intenzivno vlaga v razvoj tehnologij, kot so umetna inteligenca ter obogatena in virtualna resničnost, kar potrjuje z naložbami v razvoj VR-očal, kot so Meta Quest. Temu trendu sledi tudi Apple z nedavno predstavitvijo Apple Vision Pro, kar nakazuje, da se marketing s širjenjem uporabe teh naprav neizogibno seli v sfere virtualne resničnosti. Glede na te trende verjamemo, da bo vključevanje marketinških strategij v virtualno resničnost postalo ključno prej, kot je splošno pričakovano, kar odpira nove dimenzije za angažiranje ciljnih občinstev.«
 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji