Melanja Korošec
Aktualno

Melanja Korošec prevzema novo vlogo v podjetju Marles

Melanja Korošec bo kot direktorica strateškega marketinga skrbela za razvoj mednarodne blagovne znamke Marles z več kot 80-letno tradicijo.

Melanja Korošec že 18 let dela na področju marketinga in trdno verjame v moč blagovne znamke. S strateškim upravljanem in prepletanjem blagovne znamke, komunikacijskih aktivnosti ter izdelčnega portfelja uspešno razvija slovenske in tuje blagovne znamke v mednarodnem prostoru.  V svoji hitro razvijajoči se karieri je še pred 35. letom prevzela mesto direktorice blagovne znamke Elan ter v tej vlogi prejela številne nagrade za inovativnost, znamčenje in oblikovanje, vključno s prestižno nagrado Red Dot Best of the Best.

Po novem je torej direktorica strateškega marketinga v Marlesu. Z odgovornostjo za razvoj blagovne znamke bo vodila strateške trženjske pobude in skrbela za rast te ambiciozne družbe, ki je z novim lastništvom pripravljena, da v vlogi vodilnega proizvajalca montažnih objektov, tako v Sloveniji kot tudi na mednarodnih tleh, še naprej prispeva k napredku v panogi in spodbujanju trajnostne gradnje.

Marles ima sicer že tri mesece tudi novega direktorja – to je Tadej Gosak, ki je pred tem delal v podjetju Titus.

Tadej Gosak

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji