
Melanja Korošec prevzema novo vlogo v podjetju Marles
Melanja Korošec bo kot direktorica strateškega marketinga skrbela za razvoj mednarodne blagovne znamke Marles z več kot 80-letno tradicijo.
Melanja Korošec že 18 let dela na področju marketinga in trdno verjame v moč blagovne znamke. S strateškim upravljanem in prepletanjem blagovne znamke, komunikacijskih aktivnosti ter izdelčnega portfelja uspešno razvija slovenske in tuje blagovne znamke v mednarodnem prostoru. V svoji hitro razvijajoči se karieri je še pred 35. letom prevzela mesto direktorice blagovne znamke Elan ter v tej vlogi prejela številne nagrade za inovativnost, znamčenje in oblikovanje, vključno s prestižno nagrado Red Dot Best of the Best.
Po novem je torej direktorica strateškega marketinga v Marlesu. Z odgovornostjo za razvoj blagovne znamke bo vodila strateške trženjske pobude in skrbela za rast te ambiciozne družbe, ki je z novim lastništvom pripravljena, da v vlogi vodilnega proizvajalca montažnih objektov, tako v Sloveniji kot tudi na mednarodnih tleh, še naprej prispeva k napredku v panogi in spodbujanju trajnostne gradnje.
Marles ima sicer že tri mesece tudi novega direktorja – to je Tadej Gosak, ki je pred tem delal v podjetju Titus.