Melanja Korošec
Aktualno

Melanja Korošec prevzema novo vlogo v podjetju Marles

Melanja Korošec bo kot direktorica strateškega marketinga skrbela za razvoj mednarodne blagovne znamke Marles z več kot 80-letno tradicijo.

Melanja Korošec že 18 let dela na področju marketinga in trdno verjame v moč blagovne znamke. S strateškim upravljanem in prepletanjem blagovne znamke, komunikacijskih aktivnosti ter izdelčnega portfelja uspešno razvija slovenske in tuje blagovne znamke v mednarodnem prostoru.  V svoji hitro razvijajoči se karieri je še pred 35. letom prevzela mesto direktorice blagovne znamke Elan ter v tej vlogi prejela številne nagrade za inovativnost, znamčenje in oblikovanje, vključno s prestižno nagrado Red Dot Best of the Best.

Po novem je torej direktorica strateškega marketinga v Marlesu. Z odgovornostjo za razvoj blagovne znamke bo vodila strateške trženjske pobude in skrbela za rast te ambiciozne družbe, ki je z novim lastništvom pripravljena, da v vlogi vodilnega proizvajalca montažnih objektov, tako v Sloveniji kot tudi na mednarodnih tleh, še naprej prispeva k napredku v panogi in spodbujanju trajnostne gradnje.

Marles ima sicer že tri mesece tudi novega direktorja – to je Tadej Gosak, ki je pred tem delal v podjetju Titus.

Tadej Gosak

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji