![balc](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/BalCannes%202023_Svi%20finalisti%20copy.png.webp?itok=cHSW1LVi)
Aktualno
Med finalisti BalCannesa šest slovenskih del
Strokovne žirije regijskega tekmovanja v kreativnosti BalCannes so med rekordnim številom prijavljenih del izbrale tista, ki so po svojih ustvarjalnih dosežkih izstopala in si zaslužila status finalistov.
Objavljeno:
petek, 17. Marec, 2023
Izbrale so 45 projektov, med katerimi je tudi šest slovenskih. Zmagovalci bodo znani 22. aprila 2023 na Dnevih komunikacij v Rovinju.
Med slovenskimi deli bomo navijali za naslednje oglaševalske akcije:
- »Glavni proti jutru« (agencija: Agencija 101, naročnik: Burek Olimpija)
- »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« (agencija: Pristop, naročnik: Truhoma)
- »Najokusnejše zgodbe naših voda« (agencija: Pristop, naročnik: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano)
- »Švedi« (agencija: Futura DDB, naročnik: Lesnina MMS)
- »Twitter Amplify – Tour de France« (agencija: Pristop, naročnik: Slovenska turistična organizacija)
- »Untouched by Light« (agencija: Bruketa&Žinić&Grey, naročnik: Radgonske gorice)