balc
Aktualno

Med finalisti BalCannesa šest slovenskih del

Strokovne žirije regijskega tekmovanja v kreativnosti BalCannes so med rekordnim številom prijavljenih del izbrale tista, ki so po svojih ustvarjalnih dosežkih izstopala in si zaslužila status finalistov.

Izbrale so 45 projektov, med katerimi je tudi šest slovenskih. Zmagovalci bodo znani 22. aprila 2023 na Dnevih komunikacij v Rovinju.

 

Med slovenskimi deli bomo navijali za naslednje oglaševalske akcije:

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji