Romana Repolusk Ramljak
Aktualno

Marketinška ekipa PLU z novo okrepitvijo

S 1. januarjem 2024 se je marketinški ekipi Pivovarne Laško Union (PLU) na mestu vodje medijev in raziskav pridružila Romana Repolusk Ramljak.

Romana Repolusk Ramljak je svoje bogate izkušnje na področju marketinga in trgovskega marketinga pridobivala v podjetjih Coca-Cola, Nestle, Bayer in nazadnje v podjetju Philips Slovenija. V vlogi vodje medijev in raziskav bo vodila celotno medijsko strategijo PLU s poudarkom na zagotavljanju uspešnosti, učinkovitosti in inovativnosti v celotnem medijskem spletu. Prav tako bo vodila vse programe, povezane z raziskavami.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji