Romana Repolusk Ramljak
Aktualno

Marketinška ekipa PLU z novo okrepitvijo

S 1. januarjem 2024 se je marketinški ekipi Pivovarne Laško Union (PLU) na mestu vodje medijev in raziskav pridružila Romana Repolusk Ramljak.

Romana Repolusk Ramljak je svoje bogate izkušnje na področju marketinga in trgovskega marketinga pridobivala v podjetjih Coca-Cola, Nestle, Bayer in nazadnje v podjetju Philips Slovenija. V vlogi vodje medijev in raziskav bo vodila celotno medijsko strategijo PLU s poudarkom na zagotavljanju uspešnosti, učinkovitosti in inovativnosti v celotnem medijskem spletu. Prav tako bo vodila vse programe, povezane z raziskavami.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji