Romana Repolusk Ramljak
Aktualno

Marketinška ekipa PLU z novo okrepitvijo

S 1. januarjem 2024 se je marketinški ekipi Pivovarne Laško Union (PLU) na mestu vodje medijev in raziskav pridružila Romana Repolusk Ramljak.

Romana Repolusk Ramljak je svoje bogate izkušnje na področju marketinga in trgovskega marketinga pridobivala v podjetjih Coca-Cola, Nestle, Bayer in nazadnje v podjetju Philips Slovenija. V vlogi vodje medijev in raziskav bo vodila celotno medijsko strategijo PLU s poudarkom na zagotavljanju uspešnosti, učinkovitosti in inovativnosti v celotnem medijskem spletu. Prav tako bo vodila vse programe, povezane z raziskavami.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji