Maja Ambrož
Aktualno

Maja Ambrož iz Merkurja v Baby Center

Maja Ambrož je po vodenju strateškega marketinga v Merkurju prevzela vodenje celostnega marketinga podjetja AKIDS in njegove blagovne znamke Baby Center, ki je že več kot 30 let prva izbira nosečnic in staršev.

Maja Ambrož pravi, da s svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov in rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse.

V podjetje prinaša bogate izkušnje v segmentu FMCG, na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju. Z ekipo bo soustvarjala in udejanjala strateško, poslovno in komunikacijsko strategijo in prispevala k učinkoviti transformaciji, oblikovanju inovativnih projektov ter še boljši uporabniški izkušnji članov kluba Baby Center ter kupcev nasploh. 

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji