
Maja Ambrož iz Merkurja v Baby Center
Maja Ambrož je po vodenju strateškega marketinga v Merkurju prevzela vodenje celostnega marketinga podjetja AKIDS in njegove blagovne znamke Baby Center, ki je že več kot 30 let prva izbira nosečnic in staršev.
Maja Ambrož pravi, da s svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov in rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse.
V podjetje prinaša bogate izkušnje v segmentu FMCG, na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju. Z ekipo bo soustvarjala in udejanjala strateško, poslovno in komunikacijsko strategijo in prispevala k učinkoviti transformaciji, oblikovanju inovativnih projektov ter še boljši uporabniški izkušnji članov kluba Baby Center ter kupcev nasploh.