Maja Ambrož
Aktualno

Maja Ambrož iz Merkurja v Baby Center

Maja Ambrož je po vodenju strateškega marketinga v Merkurju prevzela vodenje celostnega marketinga podjetja AKIDS in njegove blagovne znamke Baby Center, ki je že več kot 30 let prva izbira nosečnic in staršev.

Maja Ambrož pravi, da s svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov in rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse.

V podjetje prinaša bogate izkušnje v segmentu FMCG, na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju. Z ekipo bo soustvarjala in udejanjala strateško, poslovno in komunikacijsko strategijo in prispevala k učinkoviti transformaciji, oblikovanju inovativnih projektov ter še boljši uporabniški izkušnji članov kluba Baby Center ter kupcev nasploh. 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji