konec sole
Aktualno

Lizbonski bron za New Moment New Ideas Company

Na mednarodnem festivalu kreativnosti Lisbon Advertising Festival je agencija New Moment New Ideas Company prejela bronasto nagrado za delo »Konec šole«.

Nagrado so prejeli v kategoriji tisk, to pa je bilo hkrati tudi edino nagrajeno delo v kategoriji grafika na letošnjem festivalu. Delo »Konec šole« so v agenciji ustvarili s pomočjo umetne inteligence kot reakcijo na tragični poboj v beograjski osnovni šoli maja letos, objavljeno pa je bilo na naslovnici revije Nedeljnik. Na naslovnici so pozvali: »Ustavimo nasilje, preden bomo morali ustaviti šolanje.«

konec sole2

»Hvaležen in počaščen sem za to priznanje, pa tudi za priložnost, da opozorim na grozo, ki se ne sme ponoviti in po kateri še dolgo zremo v prazno,« je ob prejemu nagrade povedal Igor Milovanović, vodja umetniškega oddelka v New Moment New Ideas Company.

Izvršni kreativni direktor Veljko Golubović je dejal, da je naloga kreativcev biti relevanten, ažuren, povzročiti čustven odziv in spodbuditi vse k ustvarjanju boljšega sveta. »S tega vidika nagrade niso same sebi namen, saj potrjujejo, da dobro idejo, pomembno temo in čustvo prepoznajo ljudje z vsega sveta,« je prepričan Golubović, lastnika agencije Žarko in Lazar Sakan pa dodajata, da so mednarodni festivali najpomembnejša platforma za prepoznavanje ustvarjalnosti iz regije. »Na lizbonskem festivalu je ogromno prijav z vsega sveta in velika čast je biti ena od redkih, če ne edina, nagrajena agencija iz regije. Upamo, da bo to priznanje spodbudilo večjo prisotnost in pomen srbske in balkanske kreativnosti v svetu.«

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji