Erborian
Aktualno

Lepotna skrivnost za kozmopolitanske ženske

Jutro. Spet zamujaš, nato sestanek za sestankom, poslovno kosilo – puder se ti topi, kje je kopalnicaaaa?! Vam je to znano? Erborian razume potrebe sodobnih žensk, ki potrebujejo hitre, enostavne in učinkovite rešitve, ko gre za nego kože.

Erborian že dolgo slavi po svojih revolucionarnih izdelkih, ki združujejo tradicionalne azijske recepte s sodobno znanostjo. Korejsko ekspertizo in tradicijo nege kože je prilagodil življenju in lepotnim navadam dinamičnih kozmopolitanskih žensk z vsega sveta. Ustvaril je izdelke, ki so inovativni in hibridni, za povrh pa enostavni za uporabo. Fantastične teksture, ki kombinirajo nego in make-up, so razvite v seulskem laboratoriju z uporabo najnaprednejše, izvirne in vizionarske tehnologije. Erborianov cilj je jasen: aktivirati kožo, da postane popolna.

»Popoln spoj med spoštovanjem in ljubeznijo do samega sebe postavi trden temelj osebne samozavesti, ki nam omogoča, da se predstavimo takšni, kot v resnici smo,« je manifest Erboriana, pri katerem so trdno prepričani, da ima pozitivna samopodoba pomembno vlogo v našem življenju. Tudi če ima naša koža kdaj slab dan, jo lahko z malo pomoči Erborianovih izdelkov v trenutku spet vzljubimo.

Družini že uspešnih CC in BB krem se je spomladi pridružila še ena uspešnica: SUPER BB korektor. Njegov prihod so pri Erborianu napovedali pompozno – z dogodkom, ki je združil vse največje lepotne navdušence in na slovenski sceni pustil velik vtis. Še pred predstavitvijo je bilo povpraševanje veliko, saj si je več kot 2000 oseb naročilo vzorec za testiranje nove formule korektorja, v prvih treh tednih prodaje pa je skoraj vsak drugi nakup na spletni strani erborian.si vseboval novi Super BB korektor.

Najboljši korektor je tisti, ki neguje

Poleg lepotnih navdušencev so ob lansiranju tudi mnogi lepotni strokovnjaki in make-up vizažisti novi Super BB korektor postavili na prvo mesto. Navdušenje zagotovo opravičuje vrhunska formula, ki združuje srednjo do visoko prekrivnost in nego. Korektor je namreč tako negovalen kot serum, saj vsebuje 5 % niacinamida, ki pripomore k zmanjšanju nepravilnosti in posvetlitvi podočnjakov, ter escin, ki spodbudi mikrocirkulacijo podočnjakov. Zaradi vsebnosti belega ginsenga je izjemno vlažilen, zato se njegova tekstura ne bo usedla v gubice, pač pa bo kožo zgladila. Formula bo kožo ščitila tudi pred škodljivimi vplivi sončnih žarkov, saj vsebuje zaščitni faktor SPF 25.

erborian

Sodobni potrošniki v svetu kozmetike iščejo izdelke, ki ne le izboljšajo videz, temveč tudi negujejo kožo. Vzpon Erborianovih hibridnih krem na vrh kozmetičnih lestvic je jasen znak, da ni več treba izbirati med lepoto in nego kože – sedaj imamo lahko oboje, in to z enim samim izdelkom. Verjamemo, da bodo hibridne kreme osvojile tudi vas – pobrskajte po Erborianovi uradni spletni trgovini in izberite popoln hibrid za svojo kožo. 

Erborian Slovenija ima za bralke MM novic tudi presenečenje: kodo MM20 z 20-odstotnim popustom za vse hibridne kreme Erborian.

Popust velja ob enkratnem nakupu Erborianovih hibridnih izdelkov za obraz ob vnosu kode v spletni trgovini www.erborian.si od 16. do 23. aprila 2024. Popust ne velja za že znižane cene ali promocijske cene kompletov. Popusti, akcije, promocijska darila in promocijske kode se izključujejo. Popust ne velja za pravne osebe ter ne velja na prodajnih mestih Nama, Maxi, Müller in Leposana.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji