kreativna baza
Aktualno

Kreativna baza: »Že 10 let ustvarjamo dobre vsebine«

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, v marcu praznuje svojih prvih deset let.

Kot pravijo, so v slovenskem prostoru prav posebna butična agencija, saj so prvi in edini, ki so se specializirali za področje kulture, ranljivih skupin, človekovih pravic in znanosti. Zadnja leta se posvečajo tudi kreativnemu razvoju projektov na področju kulturnega turizma in številnim drugim, katerih skupni imenovalec sta vselej javno dobro in družbena odgovornost.

Podjetje je pred desetimi leti, ko je zapustila službo priznane in nagrajene novinarke pri časopisu Dnevnik, kot »one man band« zasnovala in do lani vodila zdajšnja kreativna direktorica Maja Čander. Lani se jim je kot direktorica pridružila Uršula Menih Dokl, ki je pred tem dve desetletji uspešno vodila področje korporativnega komuniciranja in identitete v Skupini Gorenje in se nato dve leti na ministrstvu za kulturo posvečala vodenju direktorata za film in medije.

V Kreativni bazi pravijo, da danes njihov kolektiv sestavljajo predane, srčne in visoko usposobljene sodelavke, ki s svojim znanjem, strokovnostjo, talentom in neustavljivo energijo soustvarjajo nenavadno zgodbo Kreativne baze in ves čas inovirajo področje odnosov z javnostmi. To so Alenka Kociper, Maja Stojanov, Hana Souček Martinc, Maruša Maslovarič in Ana Schnabl. Poleg tega se Kreativna baza pri svojih raznolikih projektih povezuje s številnimi zunanjimi sodelavci, ki so zanjo nepogrešljiv del ustvarjalnih procesov in ki sledijo njenim temeljnim vrednotam, ki so spoštovanje, sodelovanje, odgovornost, ustvarjalnost, raznolikost in pripadnost. In ker jih pri delu ves čas spremlja tudi eno od ključnih pravil odnosov z javnostmi, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, svoje delo jemljejo tudi z dobršno mero igrivosti, so za MM še povedali v Kreativni bazi.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji