kreakcija
Aktualno

Kreakcija: Ko študenti izkoristijo moč komunikacije za nagovor sovrstnikov

V okviru 4. izvedbe projekta »Kreakcija« je strokovna žirija slovenskih komunikatorjev izbrala tri najboljše komunikacijske akcije študentov. Po njihovih besedah jih je letos najbolj presenetila tehnična izvedba projektov.

»Kreakcija« je družbeno odgovorna in kreativna akcija, ki jo organizirajo Inštitut za medijske komunikacije, Policijska uprava Maribor in Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Študenti so pripravili komunikacijske akcije, s katerimi so naslovili eno od perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, medvrstniško nasilje, boj proti korupciji in interes za delo mladih v policiji.

Komisija

Skupno 15 projektov je ocenjevala komisija, v kateri so bili dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, dr. Tina Tomažič, profesorica na Inštitutu za medijske komunikacije FERI, in Martin Bajželj, strokovnjak za komuniciranje na SURS-u in podpredsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi.

Kriteriji

Člani komisije so med drugim preverili vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Velik poudarek so namenili razumljivosti, celovitosti in usklajenosti posameznih elementov, dodelanosti kreativne ideje, osrednjemu sporočilu in sloganu, kreativnemu pristopu, opredeljenemu problemu, raziskavi področja, tehnični izvedbi in dodatnemu angažmaju študentov.

Slovensko društvo za odnose z javnostmi je najboljše nagradilo z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, zmagovalni projekti pa bodo predvajani na mestnih avtobusih Marproma.

Zmagovalci

  1. Življenje ni igra (Kristina Žižek, Jure Šadl, Sven Pušnik)

Projekt je komisijo prepričal z dinamiko in napetostjo. »Življenje ni igra: Ne klikaj, ko voziš.« Sporočilo jasno pove, da je lahko vsak klik med vožnjo usoden. To si lahko privoščimo samo v virtualnem svetu.

 

  1. Naj ostane samo nočna mora (Anastasija Josifovska, Katarina Mudrić, Kiril Krstevski)

Avtorji so opozorili na problematiko rabe mobilnih telefonov med vožnjo s sloganom: »Naj ostane samo nočna mora – telefon izklopi, varnost vklopi!« Ekipa je komisijo prepričala z jasno zasnovanim pojasnilom, hkrati pa je zapisana ideja kar najbolje prelita v produkcijski del naloge.

  1. Modri heroji (Zala Meklav, Maša Škrbić)

Komisija je pohvalila odlično izpeljan produkcijski del in drugačen, bolj umetniški pristop. S sloganom »Postani heroj, pridruži se modri ekipi« avtorici pozivata mlade, da se pridružijo ekipi modrih herojev ter razmišljajo o vlogi policista kot nekoga, ki lahko spreminja svet.

Anita Kovačič Čelofiga, soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor, je ob tem povedala: »Verjamem, da so tudi študentje pri pripravi projektov videli, kakšno moč imajo v svojih rokah, da lahko s pomočjo takšnih projektov, zgolj z močjo komunikacije, nagovorijo svoje vrstnike ter tako vplivajo na področja, ki so seveda pomembna za mlade oz. za širšo družbo.«

Soavtorica projekta dr. Tina Tomažič dodaja, da je projekt študentom predstavljal velik izziv ter da jim je prinesel ogromno dragocenih izkušenj in praktičnega znanja, kar je velika popotnica za njihovo nadaljnjo poklicno in študijsko pot.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji