Eichholtz
Aktualno

Ko je ciljna skupina tik za vogalom

V poslovnem delu novozgrajene ljubljanske palače Schellenburg je svoja vrata kot prvi odprl razstavni salon nizozemske blagovne znamke butičnega pohištva in dodatkov za dom Eichholtz.

O tej znamki »dostopnega prestiža« smo se pogovarjali z Martine Kromhout – Mourik, direktorico prodaje za jugovzhodno Evropo.

Podjetje je sicer pred več kot tridesetimi leti, leta 1992, ustanovil Theo Eichholtz, navdušenec nad starinskim pohištvom. »Veliko je potoval, predvsem po Aziji, in na začetku zase in za svoje prijatelje uvažal indonezijske omare in drugo pohištvo. Ko je v tem videl tudi poslovni potencial, se je odločil, da ustanovi podjetje, ki je v vseh teh letih postalo zelo uspešno,« nam o začetkih blagovne znamke Eichholtz uvodoma pove Martine Kromhout – Mourik. Zdaj imajo po vsem svetu že 28 t. i. »monobrand« razstavnih salonov, torej prodajaln le z njihovo blagovno znamko, kakršna je tudi ljubljanska. »Imamo na primer galerijo v Amsterdamu, prisotni smo v oblikovalski četrti v Miamiju, lani smo razstavni salon odprli tudi v Monaku. V vsaki prestolnici si želimo imeti 'monobrand' prodajalno; načrtujemo še otvoritev dveh prodajaln v Parizu in po ene na Dunaju in v Johannesburgu,« našteva sogovornica.

Z lastnim razstavnim prostorom lažje navežejo stik s strankami

Na vprašanje, zakaj so se odločili, da svoj razstavni salon odprejo tudi v Ljubljani, odgovarja: »S Simono Lebar, partnerico in imetnico franšize Eichholtz za Slovenijo, dobro sodelujemo že dlje časa. Ko je izrazila željo, da bi v Ljubljani odprla 'monobrand' prodajalno, smo se začeli pogovarjati o tem in se odločili, da jo pri tem podpremo. S svojimi izdelki smo v Ljubljani sicer že prisotni, v salonu Velana Living, a je nekaj povsem drugega, če imamo svojo prodajalno, saj lahko v njej razstavimo več kolekcij, poleg tega pa lahko na ta način lažje navežemo stik s strankami, tako s podjetji kot tudi s končnimi kupci. V Sloveniji prepoznavamo velik potencial, seveda pa si tu šele utiramo svojo pot na trg, kjer si želimo povečati svojo prepoznavnost. To pa bomo najlažje storili prav z 'monobrand' prodajalno.«

Zagotovo ne preseneča, da so jo odprli prav v prestižni palači Schellenburg. »To je za nas idealna lokacija; lahko bi rekli, da je naša ciljna skupina tik za vogalom,« se nasmeje sogovornica.

Marketinške aktivnosti znotraj hiše

Ciljna skupina znamke Eichholtz sicer niso le končni kupci, saj še v večji meri sodelujejo z arhitekti in notranjimi oblikovalci, ki opremljajo hotele, restavracije in druge komercialne prostore. Temu ustrezne so tudi njihove prodajne in marketinške dejavnosti, saj v prvi vrsti stavijo na predstavitve na svetovno znanih pohištvenih sejmih, kot sta Maison & Objet v Parizu in Salone del Mobilo v Milanu. »Na sedežu podjetja v mestu Noordwijkerhout, ki je le 30 kilometrov oddaljen od Amsterdama in je tudi blizu letališča, imamo velik razstavni prostor, ki se razprostira na več kot 4000 kvadratnih metrih. Tam organiziramo številne dogodke za svoje poslovne partnerje, kar je ena od naših pomembnejših marketinških aktivnosti,« pravi Martine Kromhout – Mourik. Kot dodaja, so aktivni tudi na družbenih omrežjih, nekajkrat na leto pa izdajo prestižno tiskano revijo, v kateri predstavljajo nove kolekcije izdelkov. Po njenih besedah ne sodelujejo z oglaševalskimi agencijami, saj imajo v svoji približno desetčlanski marketinški ekipi tudi oblikovalce, ki poskrbijo za vse kreativne rešitve.

einholtz2

Znamka dostopnega prestiža

Z leti je Eichholtz prerasel v enega od najbolj znanih in uglednih trgovcev na debelo z luksuznim dizajnerskim pohištvom, svetili in dodatki za dom. V njihovem portfelju je okrog 4000 kosov, ki jim vsako leto dodajo 600 novih izdelkov v dveh kolekcijah. In v čem je njihova največja konkurenčna prednost? »Vedno sledimo trendom in poskrbimo, da imajo naše kolekcije bogato paleto materialov, ki se odlično obnesejo v številnih stanovanjskih in komercialnih okoljih po vsem svetu. Zofa, na kateri sediva, je recimo iz mehkega, prijetnega, na otip skorajda žametnega materiala, ki je priljubljen povsod po svetu,« pravi sogovornica in dodaja: »Poleg tega pa imamo skoraj 90 odstotkov naših izdelkov vedno na zalogi, kar nam omogoča hitro dostavo. Če je potrebno, lahko tudi z danes na jutri opremimo celoten hotel.«

Po njenih besedah Eichholtz ne sodi v najvišji luksuzni razred izdelkov, »smo pa samo en korak nižje; pravimo, da smo znamka dostopnega prestiža«.

Tudi Philipp Plein jih obožuje

Kupce pritegnejo tudi njihova sodelovanja z znanimi oblikovalskimi imeni. Med njimi je tudi nemški modni oblikovalec Philipp Plein. »Philipp Plein je že od nekdaj navdušen nad Eichholtzem. Po svetu ima kar nekaj hiš, ki jih je opremil s številnimi našimi izdelki. Njegova dolgoletna želja je bila, da bi poleg modnih oblačil – znan je po svojem rockovskem slogu – oblikoval tudi kolekcijo izdelkov za dom. Tako smo se začeli pogovarjati in nato v sodelovanju z njim zasnovali kolekcijo s 160 kosi pohištva, svetil in dodatkov za dom,« pripoveduje Martine Kromhout – Mourik.

Povsem novo pa je sodelovanje z newyorškim Metropolitanskim muzejem umetnosti (MET), na kar so še posebej ponosni. »Imeli smo srečo, da so naši oblikovalci s kreativnim direktorjem Edwinom van der Gunom na čelu lahko obiskali muzej v urah, ko je zaprt za obiskovalce. Kar leto dni so preučevali muzejski arhiv in zasnovali resnično čudovito kolekcijo s stotimi izdelki; nekateri med njimi so prave skulpture. Na primer, namizna svetilka Falcon se poklanja kipu bronastega sokola, ki izvira iz davnega leta 1200 in so ga skovali v južni Italiji. Vsak kos je resnično čudovito oblikovan in pripoveduje zgodbo o starodavnih civilizacijah, ki pa smo jo na novo interpretirali in prilagodili sodobnemu življenjskemu slogu,« nam še pove sogovornica. Kot sklene, si stalno prizadevajo za nove vire navdiha, ki bogatijo kolekcije Eichholtza, zaradi česar še utrjujejo svojo podobo ekskluzivne, unikatne in prestižne znamke.

einholtz

Martine Kromhout – Mourik s Simono Lebar, partnerico in imetnico franšize Eichholtz za Slovenijo.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin #511-512. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji