z
Aktualno

Kljub vse višjim cenam oglaševanja je Facebook za oglaševalce še vedno privlačen

V seriji člankov ob 20. obletnici delovanja Facebooka smo se o njegovi vlogi na področju komuniciranja in oglaševanja pogovarjali tudi s predstavniki podjetij Chipolo, A1 Slovenija in Atlantic Grupa.

Z UI do mlajših uporabnikov

V podjetju Chipolo vidijo Facebook kot kanal, ki ima ogromno bazo uporabnikov, zato je še vedno sestavni del vsake njihove oglaševalske akcije in spoznavna točka z blagovno znamko. Zavedajo pa se, da so njegovi redni uporabniki vse starejši. »Mlajša generacija, ki oblikuje prihodnost komunikacije in ima vedno večjo kupno moč, preživlja več časa na platformah, kot so Instagram, TikTok in YouTube,« pove Minka Mehonić, vodja spletne prodaje pri Chipolu. »Pri rokovanju s Facebookom so tudi drugi izzivi – nenehne spremembe algoritmov, ki določajo, katere vsebine se prikazujejo uporabnikom, in predvsem koliko uporabnikov bo te vsebine videlo, naraščajoči stroški oglaševanja in vedno večji poudarek na varovanju podatkov uporabnikov, kar je sicer ključno za zagotavljanje njihove varnosti, vendar pa nam prinašajo nove izzive. Zaradi vseh teh sprememb moramo blagovne znamke ves čas prilagajati svojo spletno strategijo in seveda vzporedno iskati nove kanale in priložnosti za nagovarjanje našega ciljnega občinstva.« Kopušarjeva še pove, da bo pri prihodnosti platforme vedno večjo vlogo igrala umetna inteligenca: »Verjetno bo velik del namenjen tudi temu, kako zadržati uporabnike na platformi dlje časa in kako ponovno privabiti mlajše generacije.«

Kako do večje vpletnosti uporabnikov?

V A1 Slovenija povedo, da je bil Facebook primarno namenjen povezovanju ljudi, navezovanju stikov in pogovarjanju. S tega vidika pri A1 Slovenija menijo, da gre za še vedno močan kanal dvosmerne komunikacije in pomemben gradnik skupnosti. »Facebook pa je tudi pomemben element našega digitalnega oglaševalskega portfelja. Platforma nam omogoča tako doseganje širšega in raznolikega kot tudi zelo ozkega in natančnega občinstva. Na platformi izvajamo različne vrste kampanj, vključno z obveščanjem o blagovni znamki, pridobivamo potencialne uporabnike in ustvarjamo neposredno prodajo. Poseben poudarek dajemo vsebinskemu marketingu in interaktivnim zgodbam, da še dodatno spodbudimo vpletenost uporabnikov. Facebook sicer od oglaševalcev terja redno optimizacijo in prilagajanje, saj samo tako prinaša dobre rezultate.«

Facebook dviguje standard spletnega oglaševanja

Suzana Bagari, vodja korporativne komunikacije pri Atlantic Grupi, izpostavi, da je Facebook postavil opredelitev, kaj družbeno omrežje sploh je, in s svojim nastankom povezal svet na nove načine. Še vedno ostaja vodilno družbeno omrežje z več kot 3 milijardami mesečno aktivnih uporabnikov in je skozi leta večkrat dvignil tudi standard spletnega oglaševanja. »Oglaševanje na Facebooku uporabljajo vse naše blagovne znamke, tokrat bom izpostavila Donat in Argeto,« pravi Bagarijeva.

Kot razloži, pri Donatu zadnja leta gradijo zaprto skupnost znotraj Facebookovih skupin »Vodeni programi zdravja Donat«, kar jim prinaša v zasebnem, varnem okolju še tesnejši stik in povezavo z njihovimi uporabniki, organski doseg ter interakcijo med uporabniki. »Metina oglaševalska platforma predvsem z omrežjem Facebook je še vedno naš glavni kanal pri pridobivanju novih uporabnikov Donatovih vsebin in novih kupcev Donata.« Pri tem poudarja, da lahko Facebook kljub kontroverznosti v zadnjih letih in selitvi mlajših skupin na druga omrežja še dolgo prinaša vrhunske rezultate oglaševalcem na učinkovit način in združuje številne skupnosti uporabnikov glede na njihove skupne interese.

Pri Argeti so redno organsko objavljanje opustili že leta 2021, ko so uvideli, da jim ustvarjanje redne vsebine za padajoči organski doseg Facebooka v primerjavi z natančnim ciljanjem preko oglaševanja prinaša manj učinka. »Za nas je to sicer še vedno pomemben kanal, še zlasti na velikih trgih, kot je na primer Nemčija, kjer tudi pri segmentiranju ohranjamo dovolj velike ciljne skupine in pa kadar želimo promet usmeriti na naše spletne strani ali aktivacije. Facebook se je v teh letih spremenil tudi v novičarski kanal, kjer ljudje dobijo najrazličnejše informacije o blagovni znamki in aktualnih novicah. Ko smo enkrat opremljeni z vsemi temi informacijami – prednostmi in omejitvami – in gremo z njimi v ustvarjanje vsebine za ta kanal, nam Facebook še vedno lahko prinese želene rezultate,« sklene.

-

Marketing magazin tudi letos vabi na Dan družbenih omrežij Dan_d, dogodek, namenjen letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij, ki bo 21. marca 2024 v Ljubljani. Zgodnje prijave z nižjo ceno udeležbe so možne le še do 15. februarja 2024.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji