dt
Aktualno

Kako ste pa vi?

Nemški Telekom letos s prazično oglaševalsko akcijo opozarja, da za praznike niso vsi srečni in zadovoljni.

Akcijo so naslovili »Kako si?« in z njo spodbujajo ljudi, naj v decembrskih dneh svoje bližnje povprašajo, če so v redu. Protagonist oglasa je empatični ravnatelj, ki je vir podpore za vse okoli sebe – učence, njihove starše, sodelavce in družino. »Ko se po še enem stresnem dnevu vrne domov, smo priča pomembnosti vprašanja 'kako si?' Ko nas nekdo vpraša, kako smo, namreč lahko z naših ramen pade težko čustveno breme,« pravijo snovalci akcije.

»Želimo si, da bi bili vsi ljudje med seboj povezani na najboljši možni način. Ta družbena povezanost je najboljša vez, ki skrbi, da je naša družba vredna življenja,« pravi Ulrich Klenke, direktor blagovne znamke pri Deutsche Telekom. »Mnogi od nas so imeli težko leto. Bolj kot kdaj koli prej so ljudje zaskrbljeni zaradi prihodnosti, zato je zlasti zdaj pomembno, da drug drugega poslušamo in smo drug drugemu na voljo, kadar potrebujemo nekoga. O tem želimo ozaveščati z našo akcijo,« dodaja.

Jens Pfau, glavni kreativni direktor v berlinski agenciji adam&eve, kjer so zasnovali oglaševalsko akcijo, pa poziva: »Ta kampanja je prijazen opomnik, da je skrajni čas, da pokličete svoje ljubljene in preverite, ali so resnično v redu.«

Akcija bo potekala v devetih evropskih državah – poleg Nemčije še v Avstriji, Romuniji, Severni Makedoniji, Črni Gori, na Slovaškem, Češkem, Hrvaškem in Poljskem.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji