dt
Aktualno

Kako ste pa vi?

Nemški Telekom letos s prazično oglaševalsko akcijo opozarja, da za praznike niso vsi srečni in zadovoljni.

Akcijo so naslovili »Kako si?« in z njo spodbujajo ljudi, naj v decembrskih dneh svoje bližnje povprašajo, če so v redu. Protagonist oglasa je empatični ravnatelj, ki je vir podpore za vse okoli sebe – učence, njihove starše, sodelavce in družino. »Ko se po še enem stresnem dnevu vrne domov, smo priča pomembnosti vprašanja 'kako si?' Ko nas nekdo vpraša, kako smo, namreč lahko z naših ramen pade težko čustveno breme,« pravijo snovalci akcije.

»Želimo si, da bi bili vsi ljudje med seboj povezani na najboljši možni način. Ta družbena povezanost je najboljša vez, ki skrbi, da je naša družba vredna življenja,« pravi Ulrich Klenke, direktor blagovne znamke pri Deutsche Telekom. »Mnogi od nas so imeli težko leto. Bolj kot kdaj koli prej so ljudje zaskrbljeni zaradi prihodnosti, zato je zlasti zdaj pomembno, da drug drugega poslušamo in smo drug drugemu na voljo, kadar potrebujemo nekoga. O tem želimo ozaveščati z našo akcijo,« dodaja.

Jens Pfau, glavni kreativni direktor v berlinski agenciji adam&eve, kjer so zasnovali oglaševalsko akcijo, pa poziva: »Ta kampanja je prijazen opomnik, da je skrajni čas, da pokličete svoje ljubljene in preverite, ali so resnično v redu.«

Akcija bo potekala v devetih evropskih državah – poleg Nemčije še v Avstriji, Romuniji, Severni Makedoniji, Črni Gori, na Slovaškem, Češkem, Hrvaškem in Poljskem.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji