IKEA
Aktualno

Kako je IKEA izkoristila viralni trend?

Eden od trendov, ki je te dni zelo aktualen na Instagramu, je tisti, ki uporabnike poziva, naj delijo, kako so bili videti, ko so bili stari 21 let. Pridružila se mu je tudi IKEA.

V IKEI so odlično izkoristili viralni trenutek in delili, kaj se je dogajalo, ko je bila ta blagovna znamka stara 21 let – torej leta 1963. Med drugim so takrat odprli prvo trgovino v Oslu na Norveškem in predstavili svoj kultni stol Holmsjö, ki je pri kupcih zelo priljubljen še danes. »Že pri 21-ih letih smo bili odlični, zdaj pa smo ponosni, da jih imamo 85,« so še zapisali v objavi na Instagramu.

holmsjo

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji