km
Aktualno

Kako Financial Times praznuje 130. obletnico »roza« tiska

Animirani film, ki ga je ustvarila oglaševalska agencija Orange Panther Collective s pomočjo francoskega animacijskega studia H5, vdihuje življenje zgodovini in drznosti časnika Financial Times.

Financial Times je v počastitev 130-letnice svojega zelo poznanega rožnatega odtenka (barve lososa, natančneje) objavil dve minuti dolg animirani film »Pink«. Ta prikazuje animirano beležko, sestavljeno s tipično grafiko iz časnika, in opisuje pomembne zgodovinske trenutke angleškega poslovnega časnika. Financial Times so začeli izdajati leta 1988, pet let pozneje pa so njegove strani »prebarvali« v rožnat odtenek in tako je postal prvi tovrsten medij te barve.

V videoposnetku pojasnjujejo, kako je podjetje začelo uporabljati papir iz rdeče kitajske gline in kako jih je njihova odločitev, da bodo »neustrašno drugačni«, privedla do prvovrstnega, svetovno poznavnega elementa.

Tako, kot je »drugačen« časnik Financial Times, je »drugačen« tudi njegov promocijski video:

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji