apple china
Aktualno

Kako Apple osvaja Kitajsko? S tradicijo.

Apple je v sodelovanju z agencijo TBWA\Media Arts Lab Shanghai pripravil oglaševalsko akcijo za kitajsko novo leto, ki govori o večnosti, odpornosti in ohranjanju kitajske opere pri življenju.

Film z naslovom »Skozi pet prehodov« je zgodba o kitajskih vrlinah in tradiciji ter ohranjanju umetnosti kitajske opere, ki je ključni del kitajske novoletne tradicije. Sega namreč vse do prve dinastije cesarske Kitajske.

Apple in TBWA\Media Arts Lab Shanghai sta k sodelovanju povabila nagrajenega režiserja Peng Feija, ki je kratek film za oglaševalsko akcijo v celoti posnel z najnovejšim iPhonom 14 Pro Max. Zmogljive funkcije kamere, kot so akcijski način, osvetljen način pri šibki svetlobi in kinematografski način, čudovito zajamejo vse podrobnosti scene in nastopajočih.

Po besedah direktorja TBWA\Media Arts Lab Shanghai je režiser Peng Fei močno pripomogel k pristnosti zgodbe, saj je navdih za snemalni način črpal iz lastnih izkušenj in družinske tradicije v kitajski operi.

Barvno in stilsko dodelan kratek film si poglejte TU:

Intervju

z
26. 02. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

znamm
19. 02. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo…

Desnahemisfera
17. 02. 2024

Dejan Kos in Klemen Smrtnik iz oblikovalskega studia Desnahemisfera sta povsem predana…

Ob razvoju projekta sva kot otroka, zelo se navdušiva in si želiva delati na najvišji ravni, in ljudje to vidijo. Ko začutijo najino navdušenje in…

Naši avtorji