apple china
Aktualno

Kako Apple osvaja Kitajsko? S tradicijo.

Apple je v sodelovanju z agencijo TBWA\Media Arts Lab Shanghai pripravil oglaševalsko akcijo za kitajsko novo leto, ki govori o večnosti, odpornosti in ohranjanju kitajske opere pri življenju.

Film z naslovom »Skozi pet prehodov« je zgodba o kitajskih vrlinah in tradiciji ter ohranjanju umetnosti kitajske opere, ki je ključni del kitajske novoletne tradicije. Sega namreč vse do prve dinastije cesarske Kitajske.

Apple in TBWA\Media Arts Lab Shanghai sta k sodelovanju povabila nagrajenega režiserja Peng Feija, ki je kratek film za oglaševalsko akcijo v celoti posnel z najnovejšim iPhonom 14 Pro Max. Zmogljive funkcije kamere, kot so akcijski način, osvetljen način pri šibki svetlobi in kinematografski način, čudovito zajamejo vse podrobnosti scene in nastopajočih.

Po besedah direktorja TBWA\Media Arts Lab Shanghai je režiser Peng Fei močno pripomogel k pristnosti zgodbe, saj je navdih za snemalni način črpal iz lastnih izkušenj in družinske tradicije v kitajski operi.

Barvno in stilsko dodelan kratek film si poglejte TU:

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji