brlo
Aktualno

Jeremy Allen White je dobil »konkurenco«

Eden od najbolj odmevnih oglasov letošnjega leta (zaenkrat, seveda), je dobil protiudarec. Berlinska pivovarna BRLO je posnela svojo različico oglasa Calvina Kleina.

Jeremy Allen White je kot novi obraz Calvina Kleina v oglasu navdušil številne ženske po vsem svetu, pivovarna BRLO pa je posnela parodijo, v kateri se je v vlogi protagonista znašel nekdo, ki ima bistveno manj izklesano telo. Oglas, ki so ga posneli v Berlinu, promovira njihovo brezalkoholno pivo BRLO Naked. »Pivo je polnega okusa in sočno, predvsem pa ne povzroča glavobola naslednje jutro, kar pomeni, da je odlična izbira, in sicer vse leto, ne samo v 'suhem januarju',« pravijo.

Oglas so zasnovali v agenciji Deloitte Digital.

kolaz

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji