zz
Aktualno

Je kolesarstvo nova oglaševalska oaza?

Danes praznujemo svetovni dan kolesarjenja, športa, ki navdušuje tudi mnoge Slovence. S popularizacijo kolesarstva med splošno populacijo in izjemnimi uspehi slovenskih kolesarjev, se oglaševalcem na tem področju odpirajo mnoge priložnosti. 

Po podatkih raziskave in ankete, ki jo je izvedla italijanska Banca Ifis je dirka Giro d'Italia leta 2023 ustvarila 2 milijardi evrov neposrednih in posrednih prihodkov. Od tega je 605 milijonov evrov prihodkov izhajalo iz neposrednega učinka, ki so ga v treh tednih dirke ustvarili gledalci, ki so obiskali Corso roso. Nadaljnjih 15 milijonov evrov so v treh tednih dirke porabili organizatorji dirke RCS Sport, sponzorji in ekipe. 

Pri Banka Ifis menijo, da Giro d'Italia ustvarja tudi odložene gospodarske koristi v višini 1,4 milijarde evrov, ki temeljijo na izračunu turistične porabe tistih, ki se vrnejo ali potujejo v Italijo v 18 mesecih po ogledu dirke Giro d'Italia. Nadaljnjih 15 milijonov evrov je bilo ustvarjenih z naložbami v infrastrukturo za organizacijo dirke.

Milan Eržen, vodja kolesarske ekipe Bahrain Victorious, pravi, da je pri nagovarjanju potencialnih sponzorjev predvsem pomembno, da jih prepričaš v zgodbo, ki bo podjetju, ki se bo naši ekipi pridružil kot partner, prinesla prepoznavnost, povečanje prodaje oziroma druge cilje, ki jih zasledujejo. Povečini so podjetja s katerimi sodelujejo čustveno navezana na šport. 

S kom sodelujejo slovenski kolesarski asi?

Matej Mohorič v oglasu za Union Radler 0.0 Isotonic

zz

Primož Roglič v oglasu za novo KBM

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Jano

zz

Matej Mohorič v oglasu za Mercator

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Tuš

Intervju

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

zz
03. 02. 2025

Marko Kolbl, direktor Europlakata, meni, da bomo čez 50 let vsi imeli personaliziranega…

Ocenjevanje kreativnih idej prepuščam strokovni žiriji, ki vsako leto odlično opravi svoje delo. Želim in upam, da so rešitve iz leta v leto boljše.

Den Baruca
01. 02. 2025

»Izziv je vedno isti: preseči pričakovanja,« o svojem delu pravi Den Baruca, s katerim…

»Stanje videoprodukcije v Sloveniji ima velik manko in veliko prednost. Manko so omejeni proračuni, ki pogosto dušijo drznost. Prednost pa je prav ta…

Naši avtorji