zzz
Aktualno

Jaguar Land Rover po ponesrečeni »prebujenski« preobrazbi išče novo oglaševalsko agencijo

Jaguar Land Rover le nekaj mesecev za tem, ko se je podjetje soočilo z nasprotovanjem javnosti zaradi domnevno spornega preoblikovanja blagovne znamke, išče zamenjavo svoje trenutne oglaševalske agencije.

Za kreativne rešitve družbe Jaguar Land Rover bosta do sredine leta 2026 še skrbela Accenture Song in njihova hišna agencija Spark44, toda zaradi vsesplošnih kritik njihove zadnje »prebujenske« kampanje, analizirajo njihovo sodelovanje in se ozirajo po novi kreativni agenciji, poroča The Telegraph.

Kritiki radikalne spremembe blagovne znamke, med katerima sta tudi britanski poslanec Nigel Farage in kontroverzni podjetnik Elon Musk, so avtomobilskemu proizvajalcu očitali, da je popolnoma opustil svojo dediščino.

Spomnimo: podjetje je novembra 2024 z oglasom, v katerem so prikazani zgolj modno oblečeni modeli, nikjer pa ni niti sledi o samih avtomobilih, napovedalo prehod na električna vozila.

Rawdon Glover, generalni direktor družbe JLR, je konec lanskega leta v izjavi za časopis Financial Times odločitev odločno zagovarjal: »Če bomo igrali po istih pravilih kot vsi drugi, nas bodo preprosto preglasili.«

Prodaja se je lani zmanjšala za več kot četrtino

Njihova prodaja se je leta 2024 zmanjšala za več kot četrtino, saj je Jaguar prodal zgolj 33.320 avtomobilov, kar je precejšen padec v primerjavi z 61.661 prodanimi avtomobili leta 2022 in 161.601 prodanim avtomobilom leta 2019.

Pri Jaguarju sicer vztrajajo, da morebitna zamenjava kreativne agencije nikakor ni povezana z javnim ogorčenjem zaradi prenove blagovne znamke. Tiskovni predstavnik podjetja Jaguar Land Rover je dodal, da v skladu s pravili JLR ne komentira nobenih dogovorov z dobavitelji. Vse, kar so povedali, je, da je Accenture Song njihova agencija, s katero imajo pogodbeno sodelovanje sklenjeno do leta 2026. Dosedanje partnerstvo ocenjujejo kot uspešno.

»Načrtovano je bilo, da bo prenova blagovne znamke Jaguar pritegnila veliko svetovne pozornosti in komentarjev; želeli smo sprožiti spletno razpravo in spodbuditi ljudi, da govorijo o nas,« pravijo v podjetju in dodajajo, da je bil »odziv neverjeten in dober pokazatelj tega, kako močno čustveno povezavo imajo ljudje z blagovno znamko Jaguar«.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji