maja in mitja kovid
Aktualno

Iz novega MM: Personalizirana pravljica za odrasle - Maja in Mitja Kovid

Kdo sta Maja in Mitja?

Maja in Mitja sta mlad par in čas epidemije koronavirusa sta izkoristila, da sta se naučila novih spretnosti. Kljub temu, da sta se družbeno osamila, sta z družino in prijatelji ostajala v stiku z uporabo platform za videoklice. Občutek imata, da ju je epidemija z najbližjimi še celo bolj povezala, pa tudi, da bolj cenita to, kar v življenju že imata. Čas epidemije sta izkoristila tudi za spremljanje posnetkov in videov na zahtevo preko YouTuba in Netflixa na svojih novih tablicah, ki se jima zdijo veliko boljše od običajne televizije. Zelo pomembno se jima namreč zdi, da imata gospodinjstvo opremljeno z vso najnovejšo tehnologijo in inovativnimi gospodinjskimi aparati. Vedno se trudita slediti napredku tehnologije in sta seznanjena z inovacijami v mobilni tehnologiji. Odkrito priznavata, da se brez mobilnega telefona počutita izgubljena. Že zjutraj preverita dogajanje na družbenih omrežjih, sploh Instagramu in Twitterju. Maja pogosteje uporablja tudi Pinterest.

Maja in Mitja skrbita zase in svoj videz

Da, tako Maja kot tudi Mitja veliko skrbi namenita svojemu osebnemu videzu in veliko potrošita za toaletne izdelke in kozmetiko za osebno uporabo, kjer jima je blagovna znamka zelo pomembna, prav tako pa tudi zadnje znanstvene inovacije. Lepotni izdelki jima pomagajo ohranjati samozavest in Maja priznava, da brez ličil ne more zapustiti doma, saj jo prav ta naredijo bolj samozavestno. Ko bo čas, bosta razmislila tudi o kozmetični operaciji. Uživata, ko pazita na svoj videz in pomembno jima je, kaj si ljudje mislijo o njem.

Maja in Mitja skrbita tudi za svojo prehrano in se trudita prehranjevati zdravo. Pozorna sta na hranilno vrednost prehrane, štejeta kalorije in se trudita prehranjevati vegetarijansko. Pregrešita se le na poti s kakšnim slastnim prigrizkom, sicer pa vedno iščeta dietne ali lahke variante hrane in pijače. Čeprav nimata časa za kuho in pripravo hrane, si ga občasno vzameta, saj v kuhanju res uživata. Vsaj enkrat tedensko se rekreirata in zdravnika občasno obiščeta tudi, če se počutita dobro. Za kakovostno hrano in hrano ekološkega porekla sta pripravljena plačati več. Veliko receptov najdeta na Okusno.je.

Ob zajtrku poslušata Radio 1, saj glasba predstavlja pomemben del  njunega življenja, medtem pa si privoščita dobrote iz Hoferja in Lidla. Ob zajtrku vedno popijeta skodelico kave Loka in kozarec Donat Mg. Rada imata skupna jutra – njun dom imenujeta kar svoja trdnjava. Sta kreativna in vedno iščeta ideje, kako bi svoj dom še polepšala. Čeprav uživata v avanturah, pa zase še vedno menita, da sta precej konservativna in jima veliko pomenijo tradicionalni običaji in prepričanja. Še posebej z veseljem se spominjata svoje poroke.

maja in mitja kovid

Maja in Mitja sta potrošnika z velikim P

V družbi sta Maja in Mitja vedno v središču pozornosti in to jima je všeč. Menita, da sta v veliko pomoč svojim prijateljem, saj ti vedno poiščejo njun nasvet, preden kupijo kaj novega, sploh kadar gre za nasvete glede lepote in nege kože. Običajno jima z nasveti lahko pomagata, saj nove izdelke večinoma kupita pred svojimi prijatelji in pogosto kupita novo blagovno znamko zato, da jo preizkusita. Ocene in komentarje objavljata tudi na spletu.

Priznavata, da imajo na njune nakupne odločitve velik vpliv znane osebe in vplivneži na družbenih omrežjih, ki jim zelo rada sledita. Pravita, da z lahkoto padeta pod vpliv drugih ljudi. Prav tako pogosto zaznata oglaševanje na prostem, pa tudi v časopisih in revijah, ki jih rada kupujeta in bereta. Ne uidejo jima niti oglasi na radiu in internetu. Zdi se jima, da lepo oblikovani plakati polepšajo mestno okolje, od oglasov pa na splošno pričakujeta, da bodo zabavni.

Do zdaj ste verjetno že ugotovili, da Mitja in Maja resnično uživata v nakupovanju. Trudita se kupovati izdelke podjetij, ki se po njunem mnenju obnašajo etično, nakupujeta v pravični trgovini in sta pripravljena plačati več za okolju prijazne izdelke in tiste, pakirane v reciklirani embalaži. Vsako nakupno odločitev skrbno pretehtata. Nakupujeta preko Amazona in AliExpressa – nakupovanje preko spleta je del njunega vsakdana in zdi se jima, da je bistveno poenostavilo njuno življenje. Maja rada zavije v Müller in Namo, oblačila pa najdeta v H&M, Tezenis in Intimissimi.

Zvečer gresta rada v lokal in si privoščita Laško ali Union. Včasih vozi Maja, ki je lastnica Kie, včasih pa Mitja, ki si je pred kratkim kupil novega Volkswagna. Zavarovanje oba zaupata Zavarovalnici Sava. Zdi se jima, da njuna avtomobila odražata njuni osebnosti in da osebo spoznaš po tem, kateri avto vozi. Avto sta izbrala predvsem na podlagi videza in ne zdi se jima preveč pomembno, kaj se dogaja pod pokrovom avtomobilskega motorja.

Maja in Mitja – karierista

Tudi sicer sta zelo karierno naravnana – odkrito priznavata, da sta pripravljena žrtvovati čas z družino, da se lahko posvetita karieri, v kateri hočeta doseči sam vrh. Nekoč bi rada imela svoje podjetje in denar se jima zdi najboljše merilo uspeha. Tudi po koncu epidemije ostajata optimista in pričakujeta, da se bo gospodarstvo še okrepilo, saj zaupata vladi, da je pripravljena na nove svetovne izzive. Kljub temu ne zanikata, da ju za prihodnost vseeno nekoliko skrbi, zato denar trošita nekoliko bolj pazljivo kot včasih. Še vedno pa sta za izdelke, ki jima olajšajo življenje, pripravljena plačati nekoliko več. Za iskanje novih priložnosti uporabljata LinkedIn, Finance.si in Mojedelo.com.

 

Brali ste zgodbo o Maji in Mitji Kovid, ki smo jo na Mediani pripravili na osnovi podatkov, zbranih preko našega spletnega panela (n=1000). Mitja in Maja sta predstavnika plemena, ki jeo čas koronavirusa izkoristilo za pridobivanje novih spretnosti. Personalizirano pravljico lahko pripravimo za vsako ciljno skupino, persono, pleme, blagovno znamko ali medij in vam s tem omogočimo, da svoje potrošnike ali uporabnike spoznate in začutite na bolj osebni ravni.

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, julij/avgust 2020, #469-470. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji