bla
Aktualno

Httpoolovi nasveti za praznična oglaševanja

Httpool, podjetje Aleph Group, največji globalni partner večjih digitalnih platform, predstavlja nabor nasvetov za oglaševalce o tem, kako nastaviti, natančno prilagoditi, optimizirati in na splošno ustvariti epske božične kampanje.

Praznični čas je pogosto zelo kaotičen čas v letu. Potrošniki se pripravljajo na začetek tradicije neskončnih sezonskih nakupovalnih ekspedicij, iskanja popolnega darila, najboljših ponudb in priložnosti za razvajanje.

Preberite nasvete strokovnjakov Httpoola, specializiranih za oglaševanje na Facebooku, Twitterju, Snapchatu in Tripadvisorju, o tem, kako doseči svoje občinstvo, pripraviti svojo zgodbo o e-trgovini, natančno prilagoditi kampanje in izbrati prave vizualne elemente.

Razširite praznično veselje s Facebookom

Nakupovalni trendi in potrebe potrošnikov se spreminjajo, želja po občutku zabave, angažiranosti in navdiha vpliva na način, kako se občinstvo odziva na tržno vsebino. Vstopite v Facebook Discovery Commerce! Ta Facebookov sistem vam lahko pomaga učinkovito sodelovati s strankami, predvidevati njihove potrebe in nuditi pomoč pri oglaševanju, da dosežete ustrezno publiko.

Razširite svoj doseg

Izkoristite priložnosti, ki bodo razširile doseg vaše oglaševalske akcije. Ne pozabite, da samo zato, ker nekdo ni vaša redna stranka, še ne pomeni, da morda ne kupuje za eno od vaših strank. Če Facebookovemu algoritmu sporočite, kaj so vaši izdelki in kakšno je vaše občinstvo, bodo Facebook oglasi lažje dosegli širši obseg strank. Brez omejitev lahko ciljate na veliko večjo publiko in pri tem dosežete boljše rezultate.

Facebook AI lahko opravi težko delo namesto vas. Uporabite samodejne umestitve, da izkoristite strojno učenje in odkrijete pravo občinstvo za svojo oglaševalsko akcijo, ne glede na platformo, ki jo uporabljajo. Dinamični oglasi so odličen način za prikaz celotnega kataloga izdelkov na enoten način, hkrati pa ostanejo ustrezni.

Velikost ni pomembna

Facebook marketing spodbuja sodelovanje z manjšimi podjetji. Vzemimo za primer praznične nakupovalce, raziskave kažejo, da je 7 od 10 nakupovalcev opravilo vsaj en nakup za podporo lokalnim ali neodvisnim podjetjem. Poleg tega je 36 % počitniških nakupovalcev izjavilo, da je bil nakup izdelkov od lokalnih podjetij ena od glavnih prednostnih nalog med nakupovanjem v božičnem obdobju.

Ustvarite edinstveno nakupovalno izkušnjo

Ko poskušate povečati prodajo s spletnimi nakupi, v nasprotju z nakupovanjem v trgovini, je pomembno razumeti, da preprosto z dobrimi izdelki ne boste izstopali iz množice. Uspešne marketinške kampanje so tiste, ki zagotavljajo, da so medijske in vsebinske preference njihove ciljne publike vedno v ospredju. Nakupovanje je postalo vir zabave za potrošnike, saj je 82 % tistih, ki nakupujejo v času največjih nakupovalnih dnevov, priznalo, da je večja verjetnost, da se bodo udeležili dni nakupovalnih izkušenj, ki so zabavne in privlačne. Samo v letu 2021 naj bi z nakupovalnimi dogodki v živo ustvarili 25 milijard dolarjev.

Ko razmišljate o tej sezoni, bodite zato hitri, zgodnji, ustvarjalni in pametni pri izvedbi oglaševalske akcije. Močna blagovna znamka je eden od najpomembnejših razlikovalnih dejavnikov na poti strank, tudi ko ljudje kupujejo darila za svoje najbližje. Ta božič začnite zgodaj in zaključite z uspehom.

Pomirite tviteraše

Twitter je fantastična rešitev za blagovne znamke, spodbujanje pogovorov na Twitterju pa eden od najboljših načinov za povečanje prihodkov od prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Že samo 10-odstotno povečanje govora o blagovni znamki na platformi lahko povzroči povečanje prihodka do 3 %.

Za uporabnike Twitterja je božični čas pomemben, čas za odkrivanje ne le novic in zabave, ampak tudi priporočil za popolne božične nakupe. 40 % uporabnikov Twitterja pravi, da je Twitter vplival na njihove nakupe daril v prazničnem času.

Torej, kaj morate upoštevati pri načrtovanju božičnih oglaševalskih akcij?

Najpomembnejše je, česa uporabniki ne želijo videti. Nenehnih opomnikov številnih oglaševalcev, da zamujajo z božičnimi nakupi. 72 % uporabnikov Twitterja poroča, da bi raje videli lahkotne božične oglase, ki jih odvračajo od bližajočega se datuma, namesto da bi jih opomnili. Kjer je mogoče, se priporoča tudi izogibanje sklicevanju na pandemijo covid-19, kar omogoča uporabnikom, da uživajo v čarobnosti božiča in med iskanjem pobegnejo od resničnosti. Raziskave kažejo, da 61 % uporabnikov priznava, da se izogiba gledanju preveč čustvenih božičnih oglasov.

Poskrbite, da boste preizkusili in raziskali svojo metodo ter jo ustrezno uporabite za svojo blagovno znamko.

Poleg tega je tudi v prazničnem času dobro ostati na tekočem z družbenimi vzroki, zato če je na primer trajnost nekaj, na kar se vaša blagovna znamka osredotoča, potem to še vedno vključite v svoje božične kampanje. Vedno več ljudi dela začetne korake k trajnostnemu obdarovanju.

Nazadnje je pomembno uporabiti celostni pristop in zgraditi impresivne zgodbe. Uporaba več oblik oglasov bo pripomogla k prepoznavnosti oglasov in dokazano povečala verjetnost uspeha kampanje. Oglaševalci, ki uporabljajo tri ali več oblik oglasov, običajno opazijo večjo ozaveščenost in namen nakupa.

Ta božič pripravite svoje praznične dni v polnem teku in izkoristite občinstvo na Twitterju.

Zablestite s Snapchatom

Namesto da bi potrošili nešteto ur za brskanje po spletnem mestu v iskanju popolnega darila, Snapchat svojim uporabnikom pomaga pri ogledu najboljših in najnovejših izdelkov, ki ustrezajo njihovim božičnim potrebam, s prikazovanjem najustreznejših oglasov.

Prepustite se prazničnemu duhu

Povečan optimizem, ki ga opazimo pri potrošnikih in občinstvu, pomeni, da bo tudi nakupovanje v porastu, ljudje, ki se bodo ponovno združili z ljubljenimi po potencialno dolgih mesecih, pa verjetno prinašajo zapravljanje ogromnih količin denarja, da bi naredili vtis.

Premagajte svoje tekmece na mestu

Nikoli ni prezgodaj, da bi pritegnili oči svojega občinstva. Začnite zgodaj, da boste pravočasno pripravljeni.

Osredotočite se na svoje izdelke

Če se osredotočite na svoje izdelke, je bolj verjetno, da boste uporabnike spodbudili k nakupovanju. Uporabniki Snapchata potrošijo 1,6-krat več kot povprečni kupec v celotnem prazničnem obdobju.

Bodite ustvarjalni in pristni

Snapchat ponuja vrsto ustvarjalnih orodij, ki jih je mogoče uporabiti za spodbujanje dejavnosti občinstva in so lahko zmogljivejša od samostojnega oglasa. Te funkcije vključujejo video, objektive kamere in obogateno resničnost (AR), ki izboljšajo uporabniško izkušnjo za uporabnike Snapchat. Iz naših podatkov lahko vidimo, da AR pomaga spodbuditi nakupe v vsaki fazi nakupovalnega cikla, pravzaprav se 89 % uporabnikov zanima za funkcije AR. Zapomnite si to posebej za velike dogodke, kjer lahko uporabniki praznujejo z uporabo tematskih filtrov in leč.

Snapchat lahko pomaga pri rasti vsakega podjetja, tako velikega kot majhnega. Če še niste izkoristili neverjetnih oglasnih paketov, ki so na voljo v tem prazničnem času, je čas za začetek!

Ne pozabite na popotnike: Tripadvisor

Počitniški čas je pogosto zelo naporen čas v letu. Čas, ko se družine zberejo za praznovanje in letijo po vsem svetu, da preživijo nekaj dragocenih ur s svojimi najdražjimi. Pred zaporami in omejitvami je bila praznična sezona za mnoge tudi priložnost, da pobegnejo iz vsakdanjega urnika, doživijo eksotične lokacije in si napolnijo baterije.

Potovanja so nazaj

V letu 2022 se napoveduje močna potovalna sezona, zlasti v regijah APAC in EMEA. Navsezadnje sta zadnji dve leti močno omejili možnost obiska novih destinacij in doživljanja dogodivščin, zato poskušajo ljudje zdaj nadoknaditi izgubljeni čas.

Naši partnerji pri Tripadvisorju so prepričani, da želi večina popotnikov zdaj izkusiti nove priložnosti in se ne bodo želeli vrniti k preteklim vzorcem. Zanimivo je, da so mestne destinacije bolj priljubljene kot podeželske destinacije, vendar med popotniki obstaja zanimanje za obisk obeh vrst destinacij.

Zaupanje in varnost ostajata pomembna

Varnost in osebno zdravje imata še vedno pomembno vlogo za potnike, a zahvaljujoč ogromnim prizadevanjem letalskih družb, hotelov in podjetij obstaja splošen občutek varnosti med potovanjem. Povečuje se tudi zavest o trajnosti. Po podatkih Tripadvisorja je več kot dve tretjini popotnikov pripravljenih plačati več za trajnostno namestitev, da bi izravnali svoj vpliv na okolje, medtem ko so na poti.

Zavedati se moramo, da se morajo oglaševalci zaradi spremenjenih okoliščin naučiti prilagajati in upoštevati spreminjajoča se stališča popotnikov po svetu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji