laqo
Aktualno

Hrvati v metavesolju predstavili Muzej zastarelih zavarovanj

LAQO, prva hrvaška blagovna znamka 100-odstotnega digitalnega zavarovanja, je od nedavnega prisotna v metavesolju, kjer so odprli Muzej zastarelih zavarovanj.

Zasnovali so ga v sodelovanju z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, predvsem z namenom, da bi v njem izpostavili zavarovalniške prakse, ki po zaslugi zavarovanja LAQO zdaj lahko postanejo del zgodovine. V muzeju lahko tako izpolnjujete neskončne obrazce ali večno čakate v vrsti na okencu, dokler se uslužbenka ne vrne s kosila. Če se odločite za digitalno sklenitev zavarovanja, vam muzej ponuja dostop do spletne strani LAQO, kjer lahko vidite, koliko emisij ogljikovega dioksida ste s to odločitvijo prihranili.

»Čeprav je muzej predvsem komunikacijski motiv oz. šala, s katero želimo opozoriti, da nekatere zavarovalniške prakse sodijo v zgodovino, se je LAQO trajno naselil v metavesolju in namerava izkoristiti vse priložnosti, ki jih ta kanal ponuja. Tam se je pridružil stotinam svetovnih blagovnih znamk, ki eksperimentirajo z novo dimenzijo digitalne socializacije in vsemi njenimi učinki na podjetja, družbo in posameznika,« je ob otvoritvi muzeja povedal Davor Bruketa, kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Ana Zovko, direktorica sektorja digitalnega razvoja v zavarovalnici Croatia osiguranje, dodaja, da blagovna znamka LAQO že od samega začetka krepi svojo digitalno identiteto s številnimi inovacijami. »Zdaj smo vstopili v metavesolje in se kot prvi iz regije postavili ob bok tehnološko najnaprednejšim podjetjem. Inovativnost je jedro blagovne znamke, kar kažejo že uspešno izvedeni projekti – program LaqoPrevent, ki prispeva k povečanju prometne varnosti in zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida med vožnjo, ter plačevanje s kriptovalutami. Morda ne vemo, kakšna bo prihodnost, a smo nanjo pripravljeni,« pravi.

Zavarovalniški muzej LAQO se sicer nahaja na platformi Decentraland metaverse, ki je namenjena izmenjavi, trgovanju in promociji virtualnih izdelkov uporabnikov. Združuje virtualno in obogateno resničnost ter temelji na tehnologiji veriženja blokov, ki uporabnikom omogoča nakup s kriptovalutami. Decentraland je tudi prostor za promocijo blagovnih znamk in podjetij, ki v njem lahko najdejo številne načine za izboljšanje svojega tržnega položaja in povečevanje prepoznavnosti.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji