laqo
Aktualno

Hrvati v metavesolju predstavili Muzej zastarelih zavarovanj

LAQO, prva hrvaška blagovna znamka 100-odstotnega digitalnega zavarovanja, je od nedavnega prisotna v metavesolju, kjer so odprli Muzej zastarelih zavarovanj.

Zasnovali so ga v sodelovanju z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, predvsem z namenom, da bi v njem izpostavili zavarovalniške prakse, ki po zaslugi zavarovanja LAQO zdaj lahko postanejo del zgodovine. V muzeju lahko tako izpolnjujete neskončne obrazce ali večno čakate v vrsti na okencu, dokler se uslužbenka ne vrne s kosila. Če se odločite za digitalno sklenitev zavarovanja, vam muzej ponuja dostop do spletne strani LAQO, kjer lahko vidite, koliko emisij ogljikovega dioksida ste s to odločitvijo prihranili.

»Čeprav je muzej predvsem komunikacijski motiv oz. šala, s katero želimo opozoriti, da nekatere zavarovalniške prakse sodijo v zgodovino, se je LAQO trajno naselil v metavesolju in namerava izkoristiti vse priložnosti, ki jih ta kanal ponuja. Tam se je pridružil stotinam svetovnih blagovnih znamk, ki eksperimentirajo z novo dimenzijo digitalne socializacije in vsemi njenimi učinki na podjetja, družbo in posameznika,« je ob otvoritvi muzeja povedal Davor Bruketa, kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

Ana Zovko, direktorica sektorja digitalnega razvoja v zavarovalnici Croatia osiguranje, dodaja, da blagovna znamka LAQO že od samega začetka krepi svojo digitalno identiteto s številnimi inovacijami. »Zdaj smo vstopili v metavesolje in se kot prvi iz regije postavili ob bok tehnološko najnaprednejšim podjetjem. Inovativnost je jedro blagovne znamke, kar kažejo že uspešno izvedeni projekti – program LaqoPrevent, ki prispeva k povečanju prometne varnosti in zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida med vožnjo, ter plačevanje s kriptovalutami. Morda ne vemo, kakšna bo prihodnost, a smo nanjo pripravljeni,« pravi.

Zavarovalniški muzej LAQO se sicer nahaja na platformi Decentraland metaverse, ki je namenjena izmenjavi, trgovanju in promociji virtualnih izdelkov uporabnikov. Združuje virtualno in obogateno resničnost ter temelji na tehnologiji veriženja blokov, ki uporabnikom omogoča nakup s kriptovalutami. Decentraland je tudi prostor za promocijo blagovnih znamk in podjetij, ki v njem lahko najdejo številne načine za izboljšanje svojega tržnega položaja in povečevanje prepoznavnosti.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji