havas
Aktualno

Havas soočil obiskovalce festivala Cannes Lions z njihovimi odpadki

Na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je skupina Havas vzpostavila interaktivno pobudo za zbiranje sredstev, imenovano Soočite se z vašimi odpadki, da bi prikazala količino in lastnosti odpadkov, ki jih ustvarjamo kot družba.

Med festivalom je Dario Tironi, italijanski umetnik, ki se osredotoča predvsem oblikovanje skulptur iz različnih zavrženih ali odpadnih materialov, spremenjal smeti, ki so jih ustvarili udeleženci festivala, v umetniška dela v obliki človeških glav. Raziskave so pokazale, da ljudje ustvarimo kar kilogram odpadkov vsak dan, od tega pa jih več kot 5 milijard ton pristane v morju oziramo oceanih. Tako se je tekom tedna pred Havasovo izpostavo Havas Café nabiralo vse več zanimivih skulptur, ki so jih zadnji dan festivala razstavili na posebnem odru pred Havasom.

Skupina Havas in Dario Tironi sta ves festivalski teden spodbujala mimoidoče, naj z donacijami podprejo NaturDive, projekt za ohranjanje morske biotske raznovrstnosti v Sredozemlju, zato, da bi »še dodatno podprli naš planet, zlasti čudovito morje, ki obdaja Cannes,« se je izrazila Lorella Gessa, vodja komunikacij in družbene odgovornosti v skupini Havas.

havas

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji