gerety
Aktualno

Gerety: »Slavimo žensko perspektivo«

Organizatorji mednarodnega oglaševalskega tekmovanja Gerety so pred letošnjim tekmovanjem pripravili posebno oglaševalsko akcijo, ki je prevedena v 20 svetovnih jezikov, tudi v slovenščino.

Tekmovanje je znano po tem, da žirijo sestavljo samo ženske. Natančneje 190 žensk iz 40 držav – med njimi bo letos tudi Ula Spindler, direktorica tržnega komuniciranja v skupini Pristop in direktorica podjetja Pristop Entertainment.

To so organizatorji želeli poudariti, zato so v sodelovanju z agencijo Cossette, eno od največkrat nagrajenih neodvisnih agencij na svetu, zasnovali oglaševalsko akcijo, katere namen je poudariti moč drugačne (ženske) perspektive. »Vedeli smo, da se moramo poglobiti v tisto, zaradi česar se podelitev nagrad Gerety razlikuje od vseh drugih. Žirija, sestavljena izključno iz žensk, ustvarja okolje, v katerem se dela ocenjuje skozi edinstven objektiv in ponuja perspektivo, ki je ne more ponuditi nobena druga podelitev nagrad,« je ob tem povedala Nicole Ellerton, kreativna direktorica v agenciji Cossette.

gerety1

gerety2

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji