forbes
Aktualno

Forbes Slovenija: »Gospodarstvo in posel bomo obravnavali predvsem skozi ljudi«

Danes je na spletu zaživela slovenska različica poslovne revije Forbes, o čemer smo se pogovarjali z njeno urednico Bojano Humar.

Na fotografiji je ekipa Forbesa Slovenije: z leve spredaj so Jan Artiček, Marko Rabuza in Aljoša Črnko, z leve zadaj pa Bojana Humar in Andreja Lončar.

Kot pravi Bojana Humar, ki se je po dvaindvajsetih letih poslovila od Časnika Finance, kjer je bila nazadnje odgovorna urednica revije Manager, Forbes v Slovenijo prinaša dostop do bogatega nabora vsebin – besedil, fotografij in videoposnetkov –, ki jih pišejo Forbesovi novinarji po svetu, vključno z vsemi lestvicami.

»Prinaša tudi znanje in izkušnje, ki ga lahko črpamo od kolegov, ki pripravljajo lokalne izdaje v 70 državah. Gospodarstvo in posel bomo obravnavali predvsem skozi ljudi – kdo so tisti, ki odločajo, tako ali drugače vplivajo na gospodarstvo, vodijo podjetja, kako razmišljajo, od kod črpajo ideje, kaj jih motivira, navdihuje, kako gledajo na posamezne probleme, kako vodijo zaposlene ...,« navaja Humarjeva.

Kot dodaja, jih bodo zanimali tudi podjetnice in podjetniki, menedžerke in menedžerji, ki jim je uspelo, in tudi tisti, ki jim je spodletelo, saj se je tudi iz napak mogoče učiti. »Pokrivali bomo različna področja, od javnih financ in nepremičnin do tehnologij vseh vrst, inovacij in rešitev za brezogljično družbo. Objavljali bomo najrazličnejše lestvice in pisali tudi o temah, ki zapolnjujejo naš prosti čas,« pravi.

bojana

Urednica Forbesa Slovenija je Bojana Humar, dolgoletna odgovorna urednica revije Finance Manager.

Na spletu in družbenih omrežjih, ne pa v tisku

Forbes bo v Sloveniji izhajal le v digitalni različici. »Smo ena od petih digitalnih izdaj, ki jih v regiji Adria lansira United Media v partnerstvu s Forbesom. V tiskani različici pa ne bo izhajal,« pravi Humarjeva. Dostopni bodo preko spletne strani forbesslovenija.com in na družbenih medijih LinkedIn, Facebook, Instagram in X. Na spletni strani bodo po njenih besedah poročali in obdelovali dnevno dogajanje, hkrati pa pripravljali poglobljene zgodbe, analize, intervjuje, reportaže o dogajanju doma in v svetu. »Večino vsebine bo pripravljala izkušena ekipa Forbesa Slovenija, približno med 70 in 80 odstotkov, preostalo bodo prevodi ne le iz ameriške, ampak tudi drugih izdaj iz regije,« dodaja Forbesova urednica.

Izkušena ekipa petih gospodarskih novinarjev

V jedru slovenske ekipe je poleg nje še pet novinark in novinarjev, med njimi Andreja Lončar, Marko Rabuza, Aljoša Črnko in Jan Artiček, imajo pa tudi več zunanjih sodelavcev. »Forbesove redakcije na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini in Črni gori prav tako vodijo izkušene ekipe lokalnih urednikov in gospodarskih novinarjev,« dodaja.  

Kot je Bojana Humar še povedala za MM, je Forbes Slovenija licencirana izdaja, ki je del portfelja družbe United Media, ene od vodilnih medijskih družb v jugovzhodni Evropi. V njenem okviru posluje 120 medijev v osmih državah.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji