m
Aktualno

Epica z drznim vabilom k prijavi del

Organizatorji nagrad za kreativnost Epica z novo komunikacijsko akcijo vabijo agencije, naj stopijo iz mehurčka (udobja) in prijavijo svoja dela na tekmovanje z edino, 100-odstotno nepristransko žirijo na svetu.

Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v sodelovanju s kreativno agencijo NEW!, agencije poziva k pogumu, češ naj izstopijo iz svojega območja udobja in si drznejo prijaviti svoja dela na edino svetovno tekmovanje v kreativnosti s povsem neodvisno in objektivno žirijo, saj so v njej izključno uredniki in novinarji marketinških medijev (med njimi je seveda tudi Marketing magazin).

Agencija NEW! je grafično podobo tekmovanja povezala s ključnim sporočilom in tako ustvarila kreativne rešitve, s katerimi z vizualno metaforo, ovojem z mehurčki, spodbujajo agencije k prijavi. Njihov kreativni direktor Mindaugas Juozapavičius je ob tem dejal, da je ideja nastala povsem naravno: »Fotografije so jasne, tako kot je jasno tudi sporočilo.«

Nove kategorije in nov član žirije

Organizatorji Epice sporočajo, da tekmovanje vključuje novo veliko nagrado za medije  (Media Grand Prix) in novo kategorijo obrtnih veščin umetne inteligence (AI Craft) v tiskanih medijih, ilustraciji in fotografiji. V Epici se bodo umetni inteligenci poklonili tudi s prvim eksperimentalnim članom žirije na svetu, ki ga vodi umetna inteligenca. Ta bo sicer podal svoje mnenje o prijavljenih del, a to ne bo vplivalo na končno presojo (človeške) žirije.

 

Rok za prijavo del je do 6. oktober 2023.

 

m

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji