m
Aktualno

Epica z drznim vabilom k prijavi del

Organizatorji nagrad za kreativnost Epica z novo komunikacijsko akcijo vabijo agencije, naj stopijo iz mehurčka (udobja) in prijavijo svoja dela na tekmovanje z edino, 100-odstotno nepristransko žirijo na svetu.

Komunikacijska akcija, ki so jo zasnovali v sodelovanju s kreativno agencijo NEW!, agencije poziva k pogumu, češ naj izstopijo iz svojega območja udobja in si drznejo prijaviti svoja dela na edino svetovno tekmovanje v kreativnosti s povsem neodvisno in objektivno žirijo, saj so v njej izključno uredniki in novinarji marketinških medijev (med njimi je seveda tudi Marketing magazin).

Agencija NEW! je grafično podobo tekmovanja povezala s ključnim sporočilom in tako ustvarila kreativne rešitve, s katerimi z vizualno metaforo, ovojem z mehurčki, spodbujajo agencije k prijavi. Njihov kreativni direktor Mindaugas Juozapavičius je ob tem dejal, da je ideja nastala povsem naravno: »Fotografije so jasne, tako kot je jasno tudi sporočilo.«

Nove kategorije in nov član žirije

Organizatorji Epice sporočajo, da tekmovanje vključuje novo veliko nagrado za medije  (Media Grand Prix) in novo kategorijo obrtnih veščin umetne inteligence (AI Craft) v tiskanih medijih, ilustraciji in fotografiji. V Epici se bodo umetni inteligenci poklonili tudi s prvim eksperimentalnim članom žirije na svetu, ki ga vodi umetna inteligenca. Ta bo sicer podal svoje mnenje o prijavljenih del, a to ne bo vplivalo na končno presojo (človeške) žirije.

 

Rok za prijavo del je do 6. oktober 2023.

 

m

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji