mm
Aktualno

Epica Awards 2023: Predsednica žirije je Dagmara Szulce

Žiriji oglaševalskega tekmovanja Epica bo predsedovala izvršna direktorica združenja IAA, ki želi k tekmovanju prispevati še več objektivnosti in izkušenj.

Dagmara Szulce je od leta 2017 izvršna direktorica Mednarodnega oglaševalskega združenja (IAA), pred tem pa je od 15. leta starosti delala v oglaševalski industriji. Tik preden se je pridružila IAA, je vodila lastno svetovalno podjetje, ki se je osredotočalo na ustvarjanje in pomoč globalnim blagovnim znamkam v sektorju luksuza in lepote. Danes Szulcejeva na globalni ravni vodi združenje IAA, ki zastopa oglaševalce, strokovnjake iz oglaševalskih agencij, strokovnjake za tehnologijo, predavatelje in medije, obenem pa oglaševalski industriji nudi vodenje, izobraževanje, strokovni razvoj, organizira dogodke in mreženja.

»V čast mi je biti del prestižne žirije novinarjev, ki spremljajo in pišejo o naši industriji. So objektivni, slavijo ustvarjalnost in v svojo presojo vnašajo veliko mero dobrega okusa, ki ga gradijo na podlagi svojega znanja, ostrega mnenja, ne nazadnje pa tudi na podlagi visokih standardov,« je pojasnila zadovoljstvo ob imenovanju za predsednico, pri tem pa dodala: »Tako kot pri nagradah Epica je tudi pri IAA v središču objektivnost. Nismo spodbujevalci in ali navijači določenega sektorja ali države, podpiramo industrijo kot celoto – torej prav tako kot novinarji.«

Žirija Epica Awards se bo zbrala 5. decembra, rezultati tekmovanja pa bodo objavljeni tri dni pozneje, 8. decembra 2023.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji