ziriranje
Aktualno

Effie Slovenija 2023: V ožjem izboru dela sedmih oglaševalcev

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2023 je izbrala 15 finalistov v enajstih kategorijah. Med finalisti so dela sedmih oglaševalcev: A1 Slovenija, Atlantic Grupe, Mastercarda Slovenija, Mercatorja, Petrola, Telekoma Slovenije in Zavarovalnice Triglav.

Kot je povedal Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas ter strokovni direktor Effie Slovenija 2023, je tudi v letošnji izvedbi Effie Slovenija povsem nesporno, da so bila vsa prijavljena dela dobro pripravljena in da vsi tisti, ki svoja dela prijavijo, vedo, kaj pomeni učinkovitost in uspešnost. »Žal mi je, da so pravila pri izboru nagrajencev Effie stroga in so omejitve pri izboru finalistov vnaprej določene. Če tega ne bi bilo, bi med finalisti zagotovo imeli še kar nekaj del. Je pa zanimivo, da je povprečna ocena žirantov pri delih, ki so v letošnji izvedbi izbrana za finaliste, skoraj povsem enaka, kot je bila v izvedbi Effie Slovenija 2020, kar po mojem prepričanju potrjuje kredibilnost sistema ocenjevanja in tudi kredibilnost žirantov,« pravi.

Da je 23 strokovnjakov, ki so sestavljali prvostopenjsko žirijo, svoje delo opravilo odlično, se strinja tudi letošnja predsednica žirije Rinalda Klemenčič iz Zavarovalnice Sava. »Vsebinsko odlično in samozavestno so pokrili prav vse vidike del, ki so jih ocenjevali. Bili so dovolj kritični in ambiciozni v prepoznavanju prednosti in slabosti prijavljenih del. Kot 'gate-keeperji' so svoje delo opravili odlično, kar se pozna v propustnosti prijav, ki so jih poslali naprej v finalni krog ocenjevanja,« meni.

Delo zdaj čaka drugostopenjsko žirijo, prejemniki nagrad pa bodo uradno razglašeni na slovesni zaključni prireditvi Effie Slovenija 2023, ki bo 7. decembra 2023 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

finalisti effie

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji