Dragana Josipović
Aktualno

Dragana Josipović je prevzela vodenje Future DDB v Zagrebu

Na začetku leta 2024 je Marko Vičič, soustanovitelj in solastnik Future DDB vodenje Future v Zagrebu predal Dragani Josipović, ki je do zdaj opravljala vlogo direktorice poslovnega razvoja.

Dragana Josipović ima več kot 25 izkušenj v agencijskem svetu. Svojo kariero je začela v Publicis Groupe v Beogradu, nato pa se je leta 2000 pridružila Futuri DDB v Ljubljani, kjer je od vsega začetka skrbela za največje mednarodne in domače naročnike, kot so McDonald's, Peugeot in Vzajemna. Leta 2021 je na svoj seznam zadolžitev, ki jih je opravljala v Ljubljani, dodala še vlogo regijske direktorice poslovnega razvoja v Zagrebu. Tam se je posvetila razvijanju ekipe, delu z regijskimi naročniki in povezovanju ter ustvarjanju sinergijskih učinkov z drugimi partnerskimi agencijami po regiji. Rezultat tega dela se zrcali v sklenjenih partnerstvih z naročniki, kot so Studenac, Pepco, Honor in Unilever.

Po treh letih je zdaj torej prevzela vlogo direktorice hrvaške Future. »Agencijo prevzemam v odlični kondiciji – zadnja tri leta beležimo stabilno 30-odstotno letno rast in z enako visokimi ambicijami zremo v prihodnost. Prioriteta še naprej ostaja izgradnja močne ekipe, ki bo uspešno reševala poslovne izzive naročnikov, ter krepitev vezi in širitev posla z obstoječimi naročniki. Postali smo zaželen partner naročnikom, ki imajo močno regijsko prisotnost in cenijo odlično storitev, ki jo usklajeno ponujamo na vseh trgih regije. Komunikacijske rešitve, ki pospešujejo posel naročnika, izgradnja močnih, relevantnih blagovnih znamk, ki puščajo pečat v življenjih potrošnikov, in odlične storitve za naročnike ostajajo stebri, na katerih bomo tudi v prihodnje gradili,« pravi Josipovićeva, ki bo skrbela tudi za poslovni razvoj na ravni celotne skupine Futura.

Marko Vičič, solastnik in soustanovitelj Future DDB, je dodal, da brez Josipovićeve uspeh Future (še posebej Future DDB Zagreb) ne bi bil takšen, kot je. »Ne dvomim, da je zaradi njene strokovnosti, energije in vodstvenih sposobnosti naša zagrebška pisarna v dobrih rokah. Njena nova vloga je pridobitev tako za skupino Futura kot tudi za celoten regijski marketinški trg,« pravi.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji