Dragana Josipović
Aktualno

Dragana Josipović je prevzela vodenje Future DDB v Zagrebu

Na začetku leta 2024 je Marko Vičič, soustanovitelj in solastnik Future DDB vodenje Future v Zagrebu predal Dragani Josipović, ki je do zdaj opravljala vlogo direktorice poslovnega razvoja.

Dragana Josipović ima več kot 25 izkušenj v agencijskem svetu. Svojo kariero je začela v Publicis Groupe v Beogradu, nato pa se je leta 2000 pridružila Futuri DDB v Ljubljani, kjer je od vsega začetka skrbela za največje mednarodne in domače naročnike, kot so McDonald's, Peugeot in Vzajemna. Leta 2021 je na svoj seznam zadolžitev, ki jih je opravljala v Ljubljani, dodala še vlogo regijske direktorice poslovnega razvoja v Zagrebu. Tam se je posvetila razvijanju ekipe, delu z regijskimi naročniki in povezovanju ter ustvarjanju sinergijskih učinkov z drugimi partnerskimi agencijami po regiji. Rezultat tega dela se zrcali v sklenjenih partnerstvih z naročniki, kot so Studenac, Pepco, Honor in Unilever.

Po treh letih je zdaj torej prevzela vlogo direktorice hrvaške Future. »Agencijo prevzemam v odlični kondiciji – zadnja tri leta beležimo stabilno 30-odstotno letno rast in z enako visokimi ambicijami zremo v prihodnost. Prioriteta še naprej ostaja izgradnja močne ekipe, ki bo uspešno reševala poslovne izzive naročnikov, ter krepitev vezi in širitev posla z obstoječimi naročniki. Postali smo zaželen partner naročnikom, ki imajo močno regijsko prisotnost in cenijo odlično storitev, ki jo usklajeno ponujamo na vseh trgih regije. Komunikacijske rešitve, ki pospešujejo posel naročnika, izgradnja močnih, relevantnih blagovnih znamk, ki puščajo pečat v življenjih potrošnikov, in odlične storitve za naročnike ostajajo stebri, na katerih bomo tudi v prihodnje gradili,« pravi Josipovićeva, ki bo skrbela tudi za poslovni razvoj na ravni celotne skupine Futura.

Marko Vičič, solastnik in soustanovitelj Future DDB, je dodal, da brez Josipovićeve uspeh Future (še posebej Future DDB Zagreb) ne bi bil takšen, kot je. »Ne dvomim, da je zaradi njene strokovnosti, energije in vodstvenih sposobnosti naša zagrebška pisarna v dobrih rokah. Njena nova vloga je pridobitev tako za skupino Futura kot tudi za celoten regijski marketinški trg,« pravi.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji