DIMAQ
Aktualno

DIMAQ: Čas je za novo generacijo znanja

Konec marca se začne spomladanski DIMAQ program priprave na certificiranje znanja iz digitalnega marketinga. IAB Slovenija sporoča, da letos uvajajo nekaj novosti v vsebini, kamor bodo vključili sporočilni marketing, in ekipi trenerjev.

Pomladni DIMAQ bo potekal od 28. marca do 9. aprila 2024, in sicer tako na fizični lokaciji kot preko spleta. Udeleženci bodo v petih dneh pridobili dobro osnovo za nadaljevanje praktičnega učenja in dela v marketinški agenciji, podjetju ali mediju. Med drugim se bodo posvetili dvanajstim področjem digitalnega marketinga, v okviru izobraževanja pa bosta tudi dve spletni praktični delavnici, na katerih bo prikazana postavitev oglasne kampanje na Googlu in Facebooku.

Poleg tega, da boste z udeležbo na tem mednarodnem programu certificiranja, izobraževanja in vseživljenjskega učenja razširili svoje znanje, boste pridobili tudi mednarodno priznan certifikat digitalnega marketinga DIMAQ ter mednarodno priznan naziv DIMAQ strokovnjak digitalnega marketinga.

dimaq1

Vse, kar morate še vedeti:

  • Program izobraževanja je usklajen z Evropskim ogrodjem kvalifikacij (raven 5) in podprt s strani slovenske digitalno-marketinške stroke.
  • DIMAQ koristi vsem, ki tako ali drugače delujete ali sodelujete z ustvarjalci v marketingu, saj pomaga razumeti celotno digitalno okolje in specifične značilnosti posameznih kanalov, ciljev, metrik in logiko delovanja posamezne platforme.
  • Letos so v skupino trenerjev povabili štiri znane obraze in priznane strokovnjake na področjih, kjer delujejo že vrsto let. Kdo vse so DIMAQ Master trenerji v 2024, izveste na povezavi.

Pozor: Na zgodnje prijave do 13. marca velja 20-odstotni popust. Člani IAB Slovenija pa lahko uveljavljajo še dodaten popust na članstvo.

Vse dodatne informacije pridobite na info@iab.si ali na telefonski številki 030 321 301.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji