km
Aktualno

Digitalna transformacija v slovenskih medijih

Brez digitalne preobrazbe bodo številna podjetja težko preživela. Da njihov obstanek na trgu ne bo vprašljiv, se veliko medijev posveča digitalnim trendom prihodnosti, na kar kaže tudi nova analiza podjetja Press Clipping.

Press Clipping je v le dveh mesecih zabeležil 128 objav o digitalni preobrazbi, 51 objav o poenostavitvi dela s samodejnim izvajanjem procesov ter 22 objav o samodejni proizvodnji.

Nekaj najpogostejših tem, ki so jih zaznali v zvezi z digitalno preobrazbo v medijih, je naslednjih:

  • digitalna preobrazba gospodarstva in družbe: spremembe, ki jih prinaša digitalna tehnologija v poslovanje, procese in način življenja;
  • trajnostna energija: v tem segmentu novinarji pišejo o novih izdelkih in rešitvah za upravljanje energije in prehod na trajnostne vire energije;
  • logistika in skladiščenje: novice o novih skladišč in logističnih centrov;
  • telekomunikacijska infrastruktura: informacije o razvoju telekomunikacijske infrastrukture in splošno dogajanje na področju telekomunikacij;
  • nove tehnologije: novinarji pogosto opisujejo razvoj novih tehnologij, kot so hranilniki energije, intermedijska umetnost, umetna inteligenca in kompleksna omrežja.

Ljudje so vse bolj pozorni na nove tehnologije

V podjetju Press Clipping so za MM povedali, da se v zadnjem času pomembnost ključnih besed na področju umetne inteligence izjemno povečuje. »Med njimi so ključne  besede ChatGPT, strojno učenje in robotika.« Vse bolj pomembna tematika je očitno tudi digitalni marketing, saj se v medijih pojavlja tudi vse več nasvetov in zapisov na to temo. »Ti so  povzročili povečanje števila ključnih besed, kot so SEO, SEM, content marketing, email marketing, video marketing, influencer marketing in e-commerce,« naštevajo v Press Clippingu, kjer so opazili tudi vse hitrejšo rast pojavnosti ključnih besed internet stvari (IoT), blockchain tehnologija, kibernetska varnost, biometrija in 5G tehnologija. »Ljudje so vse bolj pozorni na nove tehnologije, ki prinašajo velik potencial za prihodnost in razvoj ter zagotavljajo nove načine za izboljšanje in optimizacijo delovanja tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju,« še dodajajo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji