km
Aktualno

Digitalna transformacija v slovenskih medijih

Brez digitalne preobrazbe bodo številna podjetja težko preživela. Da njihov obstanek na trgu ne bo vprašljiv, se veliko medijev posveča digitalnim trendom prihodnosti, na kar kaže tudi nova analiza podjetja Press Clipping.

Press Clipping je v le dveh mesecih zabeležil 128 objav o digitalni preobrazbi, 51 objav o poenostavitvi dela s samodejnim izvajanjem procesov ter 22 objav o samodejni proizvodnji.

Nekaj najpogostejših tem, ki so jih zaznali v zvezi z digitalno preobrazbo v medijih, je naslednjih:

  • digitalna preobrazba gospodarstva in družbe: spremembe, ki jih prinaša digitalna tehnologija v poslovanje, procese in način življenja;
  • trajnostna energija: v tem segmentu novinarji pišejo o novih izdelkih in rešitvah za upravljanje energije in prehod na trajnostne vire energije;
  • logistika in skladiščenje: novice o novih skladišč in logističnih centrov;
  • telekomunikacijska infrastruktura: informacije o razvoju telekomunikacijske infrastrukture in splošno dogajanje na področju telekomunikacij;
  • nove tehnologije: novinarji pogosto opisujejo razvoj novih tehnologij, kot so hranilniki energije, intermedijska umetnost, umetna inteligenca in kompleksna omrežja.

Ljudje so vse bolj pozorni na nove tehnologije

V podjetju Press Clipping so za MM povedali, da se v zadnjem času pomembnost ključnih besed na področju umetne inteligence izjemno povečuje. »Med njimi so ključne  besede ChatGPT, strojno učenje in robotika.« Vse bolj pomembna tematika je očitno tudi digitalni marketing, saj se v medijih pojavlja tudi vse več nasvetov in zapisov na to temo. »Ti so  povzročili povečanje števila ključnih besed, kot so SEO, SEM, content marketing, email marketing, video marketing, influencer marketing in e-commerce,« naštevajo v Press Clippingu, kjer so opazili tudi vse hitrejšo rast pojavnosti ključnih besed internet stvari (IoT), blockchain tehnologija, kibernetska varnost, biometrija in 5G tehnologija. »Ljudje so vse bolj pozorni na nove tehnologije, ki prinašajo velik potencial za prihodnost in razvoj ter zagotavljajo nove načine za izboljšanje in optimizacijo delovanja tako v poslovnem kot tudi v zasebnem življenju,« še dodajajo.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji