monte rosso
Aktualno

Darila, ki navdušijo in prevzamejo

Na posestvu Monte Rosso so pripravili darilni program, ki bo navdušil tako vaše najbližje kot tudi poslovne partnerje. Izbirate lahko med različnimi darilnimi paketi, v katerih je tudi večkrat nagrajeno oljčno olje Grand Selection.

Na posestvu Monte Rosso se ponašajo z odličnimi ekstra deviškimi oljčnimi olji, vini, sadnimi namazi in žganji. Največ pozornosti je v zadnjem času zbudilo njihovo ekstra deviško oljčno olje Monte Rosso Grand Selection, ki je zmagalo na vrsti uveljavljenih svetovnih tekmovanj. 

 

mr1

mr2

Med pomembnimi dosežki je tudi septembrska zmaga na prestižnem tekmovanju Liwa v Združenih arabskih emiratih. Na tekmovanju so se pomerili najboljši od najboljših, pravico do prijave pa so imeli le pridelovalci ekstra deviškega oljčnega olja, ki so se predhodno že dokazali na drugih priznanih tekmovanjih in tam prejeli zlato odličje. »Počutili smo se ogovorjene, saj smo letos prejeli obilo zlatih priznanj – na tekmovanju Olio Nuovo smo za Grand Selection Platinum prejeli celo naziv najboljšega enosortnega olja severne poloble,« pravijo.

S takšno popotnico so nastopili tudi v ZAE in zmagali. Kljub mikavnosti tujih trgov so sprejeli neomajno odločitev, da bo Grand Selection še vedno na voljo tudi za domače kupce. »Tako boste sebi in svojim dragim lahko podarili najboljše,« še dodajajo.

mr3

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji