twitter
Aktualno

Črni petek na Twitterju: Izkoristite moč podatkov in izstopajte iz množice

Spletno nakupovanje je letos še posebej v razcvetu. Ob novih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19, ljudje ponovno ostajamo doma. Delamo od doma, telovadimo od doma. In nakupujemo od doma.

Naše napovedi so se izkazale za pravilne. Od nakupa toaletnega papirja in hrane do oblačil, tehnologije in čistilnih sredstev. Po celem svetu ljudje uporabljajo internet kot še nikoli prej. To je pomemben vpogled za vse, ki načrtujejo oglešavenje v obdobju okoli črnega petka! Samo v juniju 2020 so maloprodajna spletna mesta po vsem svetu ustvarila skoraj 22 milijard obiskov. V prvi polovici leta je bil promet večji od vrhunca prometa v prazničnem odbodju lani! * TechCrunch ocenjuje, da je pandemija pospešila prehod na digitalno nakupovanje za približno pet let.

Če spletne trgovine še niste pripravili na letošnji črni petek, ste skorajda že prepozni

Prodajalci se morajo pripraviti na rekordno raven spletne prodaje v tej prihajajoi zimi. Ključ do uspeha je dobro načrtovanje. Od optimizacije procesov, pa do izbojšav v spletnih trgovinah, združevanje, online in offline izkušenj, dodelava in piljenje spletnih vsebin, in pa učenje in načrtovanje spletnih performance kampanj na družbenih omrežjih.

Več kot je spletnih prodajalcev, večja je zasičenost oglasnega prostora. Kako torej zagotoviti, da bo vaša oglaševalska kampanja za črni petek na Twitterju res posebna in uspešna?

V digitalnem svetu vedno zmaga digitalno

Imate lahko neverjetno poslovno idejo in vrhunske izdelke, vendar v poplavi informacij, ponudb in priložnosti, s katerimi potrošnike vsak dan zasipavamo, nimate rezultatov, če ne izstopate.

V digitalnem svetu je ključnega pomena vaša spletna podoba in le ona lahko podpre in zagotovi neverjetne rezultate vašega podjetja. Še posebej v okolju, kjer ljudje aktivno iščejo ponudbe. Leta 2019 je bila v obdobju črnega petka četrta najbolj iskana ključna beseda “Black Friday Ads”.** Ljudje aktivno iščejo oglase!

Najboljša platforma, na kateri dosežete radovedno občinstvo, je Twitter.

Twitter je imel v drugem četrtletju leta 186 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov, ki jih je mogoče monetizirati. To število iz leta v leto narašča za 34%. Ljudje na Twitterju so vključeni v pogovore in proaktivni pri odločanju. Bolj kot uporabniki drugih družbenih omrežij. Ljudje na Twitterju so raziskovalci. Odprti so za nove ideje, izdelke in ponudbe.

Skoraj vsak uporabnik Twitterja (9 od 10) bo vplival na odločitev svojega družinskega člana ali prijatelja o tem, kaj kupiti. ***

Prodajalci in znamke lahko boljše komunicirajo z ljudmi na Twitterju, če upoštevajo tri temelna pravila:

  1. Izkoristite daljše trenutke “spletne prodaje” na Twitterju. Vaša ponudba na Twitterju ne bo živela le eno uro ali en dan. Tako imenovani “E-commerce moments” lahko trajajo tudi do dva tedna. Razmislite o oglasih, ki se ponavljajo in dobro dodelajte vse segmete kupcev, ki jih želite doseči.

  2. Vodite kupca od začetka do konca nakupovalne poti. Izkoristite čim več Twitterjevih produktov, ki bodo popeljali vaše stranke do končnega nakupa.

  3. Začnite zgodaj. Bodite med prvimi (že v sredini oktobra) in opozorite vašo skupnost o prihajajočem prazničnem obdobju. Črni petek je nemalokdaj že izjemna priložnost za velike božične nakupe.

Torej, kakšen je recept za uspeh vaše Twitter kampanje ob črnem petku? Predstavljamo ga v štirih korakih.

1. korak - Naredite domačo nalogo

Če želite igrati igro, morate razumeti pravila in raziskati ozadje.

  • Uredite svoj profil in izpilite vse informacije.

  • Raziščite in uporabite ustrezne hashtage.

  • Ustvarite ponudbe samo za Twitter. Številne stranke bodo že iskale božična darila.

  • Vložite v kreiranje odlične vsebine.

2. korak - Izkoristite Twitterjeve izdelke

Z uporabo pravih orodij boste lažje ustvarili zavest o poslu, povezali svojo blagovno znamko s pravimi skupinami kupcev in razširili svoj doseg. Vedeti, kaj reči in komu želite to povedati, je ključnega pomena za uspeh vaše kampanje.

Twitter nudi številke produkte, ki jih oglaševalci lahko uporabijo tako za ustvarjanje prometa, kot tudi za pospeševanje odločitev kupcev.

 

3. korak - Uporabite Wise.Blue in prehitete konkurenco

Rešitev Wise.Blue se začne tam, kjer se Twitterjevi izdelki končajo. Wise.Blue produkti, ki so posebej namenjenim oglaševanju okoli črnega petka, se osredotočajo na nenehno komunikacijo s ključnimi ciljnimi skupinami.

# H2R (Heart to Remind)

Ko je nekomu všeč vaš začetni tweet, bo samodejno opozorjen na ponudbo, ki jo napovedujete. Vaše občinstvo držite v pričakovanju nečesa čudovitega, enkratnega, novega.

twitter

Image & Video Carousels

Te galerije vam omogočajo, da hkrati predstavite več izdelkov, privabljajo promet na vaše spletno mesto in vodijo vaše stranke do končnega nakupa.

tw

 

4. korak - Postanite profi s celovito rešitvijo Wise.Blue

Wise.Blue, uradni partner za Twitter API, je pravzaprav ogromno orodje za oglaševanje na Twitterju. Podatke spremlja in ujema z MACT in Google Analytics ter samodejno optimizira kampanje z uporabo lastne tehnologije strojnega učenja. Omogoča vam upravljanje neštetih ciljnih skupin in permutacij oglasov samo s klikom miške.

Lastniški “Avtopilot”, tehnologija strojnega učenja, samodejno preizkusi permutacije vaših kampanj in ugotovi, katere so najuspešnejše za doseganje polnega potencial vaših oglaševalskih kampanj. Prav tako vas samodejno obvesti o vseh spremembah, ki bi lahko vplivale na njihovo uspešnost, in nenehno sinhronizira podatke za optimalno sledenje.

Celotno študijo primera preberite tukaj.

Več informacij najdete tudi na spletni strani Httpool in Wise.Blue.

 

* Vir: Statista

** Vir: Printful

*** Vir: Kantar, 2017

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji