Creatim3
Aktualno

Creatim vabi na tečaj »Uvod v načrtovanje uporabniške izkušnje«

V Creatimu je lansko leto zaživel izobraževalni program UX akademija z namenom, da znanje prekaljenih UX strokovnjakov prenesejo na mlajšo generacijo. Prvi razred slušateljev je lani že uspešno zaključil tečaj Uvod v načrtovanje uporabniške izkušnje.

Zaradi velikega zanimanja so se v Creatimu odločili, da zgodbo letos ponovijo. Tečaj v obliki delavnic bo potekal od 5. marca do 2. aprila 2024. Slušatelje bodo razdelili v manjše ekipe, nato pa bodo ob pomoči mentorjev reševali konkreten uporabniški problem in pri tem spoznavali principe oblikovalskega razmišljanja.

»Cilj je, da na praktičnih delavnicah osvojijo metodologijo Design Sprint, ki jo pri razvoju svojih aplikacij uporabljajo podjetja, kot so Uber, Slack, Facebook, Dropbox, Airbnb in mnoga druga, ki na uporabniški izkušnji gradijo svojo konkurenčno prednost,« razlagajo v Creatimu. Slušatelji se bodo med drugim naučili tudi, kako s pomočjo uporabniške izkušnje do novih prodajnih priložnosti, kako ugotoviti potrebe in težave uporabnikov ter kako uskladiti pričakovanja uporabnikov in cilje podjetja.

»S pobudo UX akademija želimo v Creatimu dvigniti raven oblikovanja uporabniške izkušnje v Sloveniji. Izobraževanje s tega področja ne koristi zgolj oblikovalcem; namenjeno je tudi produktnim vodjem, razvijalcem in vsem drugim, ki potrebujejo osnovno znanje uporabniške izkušnje za učinkovitejše delo z oblikovalci in z razvojnimi ekipami,« pojasnjujejo v Creatimu. Po njihovem mnenju so prav takšna izobraževanja ključ do boljše digitalne kulture. »UX akademija je le en primer te zaveze. V teku so že priprave na nov, bolj poglobljen tečaj Figme, v prihodnosti pa želimo akademijo razširiti na sorodna kompetenčna področja, kot sta spletno programiranje in vodenje projektov,« sklenejo.

Creatim 3

Več o tečaju Uvod v načrtovanja uporabniške izkušnje lahko preberete na spletni strani https://www.creatim.com/ux-akademija, kjer se lahko tudi prijavite. Pohitite, saj je zaradi individualnega dela število udeležencev omejeno.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji